خبرگزاری کار ایران

با حضورنماینده مردم دورود و ازنا در مجلس؛

اولین سینمای ۵ بعدی لرستان در دورود آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۲۲

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر ضرورت ایجاد بازارچه دائمی آموزش تولید و عرضه صنایع دستی در این شهرستان تاکید کرد.

ایلنا: نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس بر ضرورت ایجاد بازارچه دائمی آموزش تولید و عرضه صنایع دستی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، " عباس قائدرحمت " در بازدید اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر دورود از فعالیت‎های ستاد سفر این شهرستان گفت: تنوع و کیفیت تولیدات صنایع دستی هنرمندان سطح شهرستان و استان زبان‌زد خاص و عام بوده و نیاز توجه ویژه به این بخش است.

وی بر ضرورت ایجاد بازارچه دائمی آموزش تولید و عرضه صنایع دستی در شهر دورود تاکید کرد و قول مساعدت لازم را جهت تامین اعتبار و تامین فضای مناسب برای این کار را به هنرمندان داد.

در حاشیه این بازدید اولین سینمای ۵ بعدی لرستان در پارک آزادگان دورود افتتاح و پرچم ۴۰ متری جمهوری اسلامی ایران نیز در این مکان به اهتراز درآمد. این سینما قابل حمل و جابه‌جایی هستند.

قابل به ذکر است قائدرحمت نماینده مردم در مجلس، نعمتی سرپرست فرمانداری شهرستان و سایر اعضا ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان از پایگاه‎های خدمات‌رسان به مسافران نوروزی شامل هلال‌احمر، پایگاه اطلاع‌رسانی و راهنمایی میراثفرهنگی و گردشگری، آتش‌نشانی، امدادخودرو، نیروی انتظامی، مراکز اسکان آموزش و پرورش و غرفه‎های سطح نمایشگاه نوروزی دورود بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز