خبرگزاری کار ایران

نمایش «شمشیرها» روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۹۲۳

نمایش تاریخی «شمشیرها» نوشته‌ صادق شمسایی و کارگردانی امیرحسین غفاری از شانزدهم شهریور ماه در پردیس تئاتر تهران (خاوران) به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، کرامت رودساز، امیر مولوی، مهسا اکبرپور، سعیده جمشیدی، محمد رضا کردی، نواب نصیری، محمد رضا فروتن، مسعود ممیزی، علی نوروزیان، سینا کارگذار، مهدی بامی، یزدان منیریان، مرتضی صابر ناصر کاشانی، رضا کلماتی، ابراهیم آذریان، مهرداد اسماعیل زاده بازیگران نمایش «شمشیرها» هستند. 

در خلاصه داستان آمده است: شمشیر‌ها روایت آهنگری نصرانی ست که در کوفه به شمشیرسازی شهرت دارد و هانی بن عروه به او سفارش شمشیر می‌دهد اما پس از شهادت مسلم اوضاع کوفه تغییر می‌کند و ماجراهایی در بازار آهنگران کوفه رقم می‌خورد. این نمایش که به مناسبت ایام محرم و صفر آماده اجرا شده داستان آدمهایی را روایت می‌کند که در دوراهی حق و باطل دچار تردیدند و همین تردیدها مسیر تاریخ را به گونه‌ای دیگر رقم می‌زند. 

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح محمدحسین هدایتی و مرتضی زاهدی، طراح صحنه و لباس میثم نویریان، طراح گریم آتنا صالحیان، طراح نور محمود کریمی، طراح حرکت وحید ممیزی، طراح گرافیک و پوستر محمد حسن باباخانی، آهنگساز امید سنجر موسوی، مدیر تولید حسین شمسایی، دستیار کارگردان علیرضا یاری، مدیر صحنه نجمه چلنگر، مدیر روابط عمومی و رسانه: امیر محنتی.

نمایش شمشیرها ۱۶شهریور لغایت ۲۹ هرروز ساعت ۲۰:۳۰درسالن اصلی پردیس تئاترتهران روی صحنه می‌رود. 

علاقمندان برای رزرو بیلت می‌توانند با شماره ۰۹۱۰۹۰۴۴۴۳۰تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز