خبرگزاری کار ایران

بزرگداشت آیت‌الله صفایی حائری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۳۶

فرهنگسرای اندیشه سوگواره شعر عاشورایی «یک پلک کربلا» و مراسم بزرگداشت آیت الله صفایی حائری را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، ناصر امین‌زاده رئیس فرهنگسرای اندیشه از برگزاری سوگواره شعر عاشورایی «یک پلک کربلا» خبر داد و گفت: همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، فرهنگسرای اندیشه سوگواره شعر عاشورایی را با عنوان «یک پلک کربلا» برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برپایی مراسم بزرگداشت آیت الله علی صفایی حائری در این جلسه گفت: در این مراسم شاعران برجسته کشور شعرخوانی کرده و آیین بزرگداشت آیت الله علی صفایی حائری با حضور جمعی از اساتید، اندیشمندان، شاعران، اهالی هنر و شاگردان این چهره ماندگار کشور برگزار می‌شود. هم‌چنین از اولین کتاب صوتی وی رونمایی خواهد شد.

او با اشاره به جایگاه علمی و فرهنگی آیت الله صفایی حائری گفت: این استاد برجسته یکی از چهره‌های ماندگار فرهنگ کشورمان است. او مجتهد، فقیه، عارف و اندیشمند شیعه است که بیش از ۵۰ عنوان کتاب در زمینه‌های گوناگونی چون تربیتی، نقد و روش نقد، ادبیات هنر، روش تدریس و آموزش، قرآن کریم و روش برداشت از آن، تفسیر و دیدارهای تازه با قرآن و… نوشته است.

رئیس فرهنگسرای اندیشه ضمن معرفی شاعران حاضر در این برنامه گفت: از جمله شاعران حاضر در این جلسه می‌توان به علیرضا قزوه، محمدسعید میرزایی، مرتضی امیری اسفندقه، عبدالجبار کاکایی، سیدحسین متولیان، سهیل محمودی، قاسم صرافان و ونوس جامی‌پور اشاره کرد. هم‌چنین اجرای این مراسم را سیدحسین متولیان برعهده دارد.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این مراسم، حجت الاسلام تابش، حجت الاسلام لاجوردی و سیدناصر هاشم‌زاده سخنرانی خواهند کرد.

این مراسم روز جمعه ۲۸ مردادماه از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، داخل بوستان اندیشه مراجعه کنند. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز