خبرگزاری کار ایران

رمان «غول قاجار» به چاپ دوم رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۵۴

رمان «غول قاجار» تازه‌ترین اثر کیوان امجدیان که در هفته‌های ابتدایی فروردین‌ماه وارد بازار کتاب شده بود، به چاپ دوم رسید.

به گزارش ایلنا، کتاب «غول قاجار» اثری برای رده سنی کودک و نوجوان پس از دوماه از زمان عرضه به بازار، به چاپ دوم رسید. 

تازه‌ترین اثر کیوان امجدیان خواندن تجربه‌ای شیرین برای همه علاقمندان به کتاب‌های کودک و نوجوانان است که ما را با دوره‌ای سیاه از تاریخ ایران آشنا می‌کند. نویسنده با قلمی شیوا و در خلال اتفاقاتی جذاب و خلق موقعیت‌هایی ناب و خنده‌دار، دست نوجوانان را می‌گیرد و با خود به دربار پرتنش و فساد قاجار می‌برد. 

ناصر شخصیت اول رمان «غول قاجار» که تیله باز قهاری است توسط مظفرالدین شاه احضار می‌شود. او از همه جا بی‌خبر همراه غول مخصوص شاه به دربار راه می‌یابد و با اتفاقات جالبی مواجه می‌شود. 

در این سفر ناصر با فساد فراگیر دربار آشنا می‌شود. همچنین او در جریان فقری قرار می‌گیرد که دامنگیر مردم کشورمان است اما درباریان نسبت به آن بی‌تفاوت هستند. 

نویسنده در مقدمه کتاب نوشته است:

«خدا را چه دیده‌اید. شاید یکی پیدا شد و گفت: آفرین! چه داستان خوبی نوشته ای. بعد تماس بگیرد که فیلمنامه‌اش را بنویسیم و بعد هم ساخت فیلم و سریال و معروف شدن و جشنواره فجر و سیمرغ بلورین. آن وقت بروم بالای سن و بگویم این سیمرغ را با تمام وجود می‌خواهم تقدیم کنم به همسرم.»

گفتنی است رمان «غول قاجار» در ۱۵۲ صفحه، با قیمت ۸۵ هزارتومان توسط انتشارات «شنل» منتشر و در کتابفروشی‌ها عرضه شده است. همچنین امکان خرید از فروشگاه‌های مختلف مجازی کتاب نیز برای مخاطبان سراسر کشور فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز