خبرگزاری کار ایران

چهارمین جشنواره انتخاب «کتاب سال خلیج‌فارس» فراخوان داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۱۴۹

چهارمین جشنواره انتخاب «کتاب سال خلیج‌فارس» در دو بخش آثار منتشر شده در حوزه خلیج‌فارس و آثار منتشر شده در استان هرمزگان یا درباره هرمزگان برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۱ است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، چهارمین جشنواره انتخاب «کتاب سال خلیج‌فارس» با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری خلیج‌فارس، انجمن نویسندگان و مولفان استان هرمزگان و خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ مردادماه ۱۴۰۱ است.

این جشنواره شامل دو بخش آثار منتشرشده در حوزه خلیج‌فارس و آثار منتشرشده در استان هرمزگان یا درباره هرمزگان است.

بخش «آثار منتشرشده در حوزه خلیج‌فارس» تمامی آثار منتشرشده در کل کشور با موضوع خلیج‌فارس از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۴۰۰ را شامل می‌شود و در بخش «آثار منتشرشده در استان هرمزگان یا درباره هرمزگان» پدیدآورنده اثر (نویسنده، مصحح، مترجم، ناشر و...) باید هرمزگانی یا مقیم هرمزگان یا موضوع کتاب درباره این استان باشد. کتاب‌های این بخش باید از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان سال ۱۴۰۰ منتشر شده باشند.

همچنین کتاب‌های منتشرشده قبل از سال ۱۳۹۶ درصورتی‌که در جشنواره‌های قبل شرکت نکرده باشند، در این دوره مورد داوری و بررسی قرار خواهند گرفت. ارسال دو نسخه از کتاب نیز به دبیرخانه جشنواره ضروری است. کتاب‌های ارسالی بازگرداننده نخواهند شد. نشانی پستی و تلفن همراه پدیدآور باید در کتاب‌های ارسالی درج شود.

بر اساس این فراخوان، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه واقع در بندرعباس، خیابان شهید آیت‌الله غفاری، فرهنگسرای طوبی، انجمن نویسندگان و مولفان استان هرمزگان، کد پستی ۷۹۱۴۹۱۴۵۶۸ ارسال یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۰۹۱۷۲۸۲۲۷۸۶ تماس بگیرند. تلفکس ۰۷۶۳۳۳۵۴۷۹۹ و ایمیل ketabsal.khf@gmail.com  نیز برای ارتباط علاقه‌مندان با دبیرخانه این جشنواره درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز