خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

نیروی انتظامی خود را به عنوان یک پلیس اسلامی و انقلابی معرفی کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۹۸

فرمانده انتظامی استان گفت: امروز نیروی انتظامی خود را به عنوان یک پلیس اسلامی و انقلابی معرفی و تمام توان خود را با هوشمندی، مقتدرانه و مخلصانه به وسیله کارکنان خدوم، شجاع و مسئولیت شناس در جهت برقراری امنیت به کار گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رهام بخش حبیبی در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی استان فارس که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بیان کرد: کسانی که بر خدا توکل کردند و کسانی که به زور و قدرت خود تکیه می کنند، دو سرنوشت متفاوت خواهند داشت.

وی افزود: دشمنان جنگ تحمیلی را بر علیه ملت و کشور ایران طرح ریزی کردند، اما آنهایی که دم از زور و قدرت می زدند، نابود شدند و آنهایی که بر خدا توکل کردند، پیروز میدان شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: در حال حاضر نیز دشمنان این مرزو بوم فکر می کنند که با پول و قدرت می توانند مردم را از صحنه دور کنند ولی در این مسیر ناکام مانده اند.

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز نیروی انتظامی خود را به عنوان یک پلیس اسلامی و انقلابی معرفی و تمام توان خود را با هوشمندی، مقتدرانه و مخلصانه به وسیله کارکنان خدوم، شجاع و مسئولیت شناس در جهت برقراری امنیت به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه پلیس به خوبی و شایستگی در جامعه مأموریت های خود را انجام می دهد، افزود: کارکنان انتظامی استان فارس در 6 ماه اول سال جاری بالغ بر 28 تن انواع مواد مخدر را کشف کرده اند که با افزایش 20 درصدی روبرو بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پرونده های ورودی به پلیس فتا استان 150 درصد افزایش داشته، این در حالی است که کشفیات و دستگیری ها در این حوزه با افزایش 200 درصدی مواجه بوده است.

سردار حبیبی تأکید کرد: نیروی انتظامی نشان داده است که برای حفظ امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود و به فرمان مقام معظم کل قوا پای صحنه بوده، هست و خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز