خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

امنیت مطلوبی در یزد ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۸۰

استاندار یزد، امنیت را نیاز ضروری جامعه برشمرد و گفت: امنیت مطلوبی در حوزه های مختلف در استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی طالبی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان یزد که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی اقتدار ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه این امنیت را مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی هستیم، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد و یکی از پایه‌های اصلی این اقتدار، نیروی انتظامی است.

استاندار یزد با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در استان گفت: در حوزه اقتصادی امنیت مطلوبی برای کارآفرینان فراهم شده و در سایر حوزه ها نیز اوضاع امنیت در استان مطلوب است و زمانی می توانیم به توسعه فکر کنیم که امنیت وجود داشته باشد.

طالبی با بیان اینکه دشمنان همیشه در تلاش برای برهم زدن امنیت کشور هستند گفت: با وجود تمام این تلاش‌ها، بیداری نیروهای انتظامی و امنیتی و نظامی کشور را در برابر همه خطرات ایمن داشته است.

فرمانده انتظامی استان هم در این صبحگاه با بیان اینکه کشور از امنیت خوبی برخوردار است گفت: نیروی انتظامی ‌شرایط را برای فعالیت قاچاقچیان بسیار خطرناک و سخت کرده است‌.

سردار محمدرضا میرحیدری ادامه داد: نیروی انتظامی با توجه به خساراتی که قاچاق برای کشور دارد، با جدیت در برابر این پدیده شوم ایستاده و شرایط را برای قاچاقچیان بسیار خطرناک و سخت کرده است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج سرفرازی و اقتدار اهداف خود را دنبال می‌کند و در عرصه دیپلماسی، با رهبری حکیمانه و تدابیر الهی رهبر فرزانه انقلاب، با ثبات کامل و عزتمندانه در راستای تحقق اهداف خود به پیش می‌رود.

میرحیدری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی که در حفاظت و امنیت داخلی و دفاع از مردم با تمام توان در برابر دشمنان ایستاده، گام‌های بلندی را در راستای حفاظت از مرزهای جغرافیایی، حراست از ارزش‌های اسلامی و ثبات و پایداری امنیت داخلی با کمک سایر دستگاه‌های امنیتی دنبال می‌کند.

وی به بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای تامین امنیت برای اجرای هرچه بهتر این بیانیه را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز