خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خبر داد:

انهدام باند 19 نفره جعل اوراق پزشکی قانونی در فارس

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۲۶۴

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند 19 نفره جعل مدارک پزشکی قانونی برای سوء استفاده ار بیمه خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رهام بخش حبیبی ، با اعلام این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی از فعالیت اعضای باند بزرگ جعل اوراق و مدارک پزشکی قانونی مطلع شدند و موضوع شناسایی و دستگیری اعضای این باند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارآگاهان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند، اعضای این باند تبحر ویژه‌ای در جعل محتوا، متن اوراق و مدارک پزشکی قانونی دارند، افزود: ماموران پس از تحقیقات فنی به این نتیجه رسیدند، شخصی در یکی از شعب پزشکی قانونی در شیراز اقدام به جعل مدارک می کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند پس از چند هفته کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کنند، گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی اولیه به جعل مدارک پزشکی قانونی اقرار کرد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این زمینه 18 نفر از دوستان متهم و افراد ذی نفع در پرونده شناسایی و طی چند عملیات ضربتی دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: در این خصوص برابر نظر کارشناسان مربوطه، بیش از 10 میلیارد ریال از مدارک جعلی سوء استفاده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز