خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری 3 زورگیر مامورنما/ 183 سارق در کرمانشاه دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۲۲۴

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: سه مجرم و زورگیر مامور نما توسط پلیس آگاهی کرمانشاه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، سردار منوچهر امان اللهی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش تعدادی از شهروندان از زورگیری توسط عده ای که خود را مامور معرفی می کردند، گزارش داده بودند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه گزارش‌های مذکور در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت، افزود: بعد از انجام کارهای پلیسی 3 نفر که خود را در قالب مامور معرفی می کردند، توسط پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شدند.

وی ادامه داشت: افراد دستگیر شده در اعترافات خود ضمن اعتراف به زورگیری و اخاذی از شهروندان به جرم‌های دیگری نیز معترف شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از شهروندان درخواست داریم در مواقعی که با چنین افرادی که خود را مامور معرفی می کنند روبرو می شوند از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند.

سردار امان اللهی در ادامه به برخی از اقدامات نیروی انتظامی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در 10 روز گذشته تاکنون بیش از 183 سارق در کرمانشاه دستگیر شده اند.

وی عنوان کرد: همچنین در هفته گذشته، یک باند سارقین منزل در شهر کرمانشاه توسط پلیس آگاهی منهدم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز