خبرگزاری کار ایران

ساجدی‌نیا مطرح کرد:

دستگیری 108 سارق در شب گذشته/ حفظ امنیت تفرج‌گاه‌ها از اولویت‌های پلیس

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۶۰۴

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به عملیات شب گذشته پلیس در دستگیری سارقان گفت: شب گذشته 108 سارق در قالب 19 باند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین ساجدی‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح سومین مرحله از طرح مبارزه با سارقان و زورگیران در سطح تهران بزرگ است، گفت:‌ در بین دستگیرشدگان سارقان مسلحی نیز وجود داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: این افراد در بازجویی‌های تخصصی اعتراف کردند که  علاوه بر کیف قاپی و زورگیری با استفاده از سلاح گرم در شهرستان‌های اطراف تهران نیز احشام را سرقت می‌کردند.

وی افزود: در این بین همچنین 62 سارق زورگیر و کیف قاپ که عمدتا در بحث سرقت لوازم خودرو و سرقت منازل در غرب تهران تخلف می‌کردند،  شناسایی و دستگیر شدند.

ساجدی‌نیا گفت: برخورد با سارقان و زورگیرانی که سلاح سرد حمل می‌کنند، دغدغه پلیس و اولویت ماموران ماست که امیدواریم با طرحی فوریتی این برنامه همچنان ادامه داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در تشریح برنامه پلیس آگاهی در تابستان نیز گفت: برنامه تابستانی پلیس از پایان خرداد تا 31 شهریور در سطح شهر تهران همچون سنوات گذشته ادامه دارد.

وی افزود: ماموران ما در تفرج‌گاه‌ها و اماکن تفریحی حضور دارند و حفظ امنیت تفرج‌گاه‌ها یکی از اولویت‌های پلیس است.

ساجدی‌نیا خاطرنشان کرد: با شناسایی محل‌هایی که احتیاج به حضور پررنگ پلیس دارد، مقرر شده است، همکاران ما به صورت شیفتی حضور داشته باشند تا شهروندان با امنیت بیشتر از امکانات اماکن تفریحی استفاده کنند.

وی همچنین  با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان سینماها از افطار تا سحر آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است، گفت: مسئولان سینماها می‌توانند با مراجعه به اداره اماکن، مجوز لازم را در این باره دریافت کنند. در این باره پلیس از یک ماه قبل رایزنی‌هایی را با مسئولان سینما انجام داده و مجوز لازم در این زمینه را صادر خواهند کرد.

وی تاکید کرد: صنف پزندگان می‌توانند تا نیم ساعت قبل از سحر به فعالیت بپردازند.

ساجدی‌نیا درباره برخورد با روزه‌خواران تاکید کرد: مامورن پلیس در سطح شهر با مصادیق ظاهری روزه‌خواری برخورد خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران درباره جمع‌آوری معتادان نیز گفت: برای برخورد با معتادان متجاهر و جمع‌آوری آنها از سطح شهر برنامه ویژه‌ای داریم و با افزایش ظرفیت محل نگهداری معتادان به 1600 نفر، اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان را با جدیت بیشتر دنبال می‌‌کنیم.

ساجدی‌نیا درباره گشت‌های امنیتی اخلاقی در تهران، اتوبان‌ها و مراکز خرید گفت: این گشت‌ها همچون سنوات گذشته به کار خود ادامه می‌دهند. در این میان چند دستگیری نیز داشته‌ایم و امیدواریم با برخوردهای ارشادی شاهد حضور کمرنگ افراد بدحجاب در جامعه باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تهران درباره برخورد با مال‌خران نیز گفت: 600 واحد صنفی مالخری کنترل شدند و دو کامیون قطعات از مالخرها کشف شد.

ساجدی‌نیا همچنین درباره دستگیری برخی از افراد اخلال‌گر در سخنرانی رئیس‌جمهور در 14 خرداد گفت: ما دستگیری در این زمینه نداشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز