خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد:

دستگیری اعضای باندهای سرقت ملبس به لباس پلیس در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۷۸

چند روز قبل در جاده کازرون - شیراز، عده‌ای با استفاده از یک دستگاه خودرو، تابلو ایست، اسلحه کلاش و لباس نیروی انتظامی اقدام به مسدود کردن جاده و متوقف کردن یک دستگاه تریلر کرده بودند.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارقان مسلح جاده کازرون، باند سرقت به‌عنف در شیراز و باند سرقت لوازم خودرو در شیراز خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سرهنگ سیروس حیدری امروز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت: چند روز قبل در جاده کازرون - شیراز، عده‌ای با استفاده از یک دستگاه خودرو، تابلو ایست، اسلحه کلاش و لباس نیروی انتظامی اقدام به مسدود کردن جاده و متوقف کردن یک دستگاه تریلر کرده بودند.

حیدری گفت: این سارقان ۱۴ دستگاه کولر گازی بارگیری شده روی تریلر مذکور را به سرقت برده و متواری می‌شوند که بلافاصله با تشکیل یک گروه اطلاعات عملیات در پلیس فارس، دو تن از سارقان شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه هر دو سارق دارای سابقه محکومیت هستند، در خصوص دستگیری اعضای باند سرقت به‌عنف در شیراز نیز گفت: پلیس مطلع شد که گروهی با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به زورگیری از نوجوانان و جوانان می‌کنند.

حیدری اضافه کرد: این افراد شامل دو سارق اصلی بودند که پس از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، شناسایی و دستگیر شدند و پس از دستگیری آنان سه نفر مالخر نیز که اموال مسروقه را از این سارقان خریداری می‌کردند، بازداشت شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به دستگیر سه سارق گفت: این سارقان در ۲۲ فقره سرقت، اموالی را از داخل خودرو‌ها در شیراز ربوده‌اند.

حیدری گفت: دو نفر از مالخرانی که اموال مسروقه را از این سارقان خریداری می‌کردند نیز دستگیر شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فارس خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۱ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز