خبرگزاری کار ایران

رییس اداره بازرسی سازمان صمت فارس خبرداد:

ارجاع ۳۱ پرونده پارکینگ‌ متخلف شیراز به تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۷۶۴۹۳۳

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: پرونده پارکینگ‌های متخلف به ارزش 395 میلیون و 500 هزار ریال به تعزیرات حکومتی ارجاع شد .

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان فارس حمید زارع با بیان اینکه پرونده پارکینگ‌های متخلف شیراز به ارزش 395 میلیون و 500 هزار ریال به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شد، اظهار داشت: اجرای طرح نظارت بر پارکینگ‌های سطح شهر به عنوان یکی از واحدهای خدماتی مورد استفاده شهروندان شیرازی در دستور کار بازرسان این سازمان قرار دارد و گشت‌های مشترک به همراه تعزیرات حکومتی به خصوص در مکان‌های پرتردد به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 100 بازرسی از واحدهای خدماتی پارکینگ در سطح شهر شیراز به عمل آمده است که در این بین 31  پرونده تخلف برای پارکینگ‌ها تشکیل شده که از این تعداد 27 تخلف گرانفروشی و 4 تخلف عدم نصب نرخنامه داشته‌اند.

رئیس اداره بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف گرانفروشی در پارکینگ‌ها، مراتب را به سامانه 124 ستادخبری این سازمان گزارش کنند.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون 33 گزارش مردمی در خصوص تخلف پارکینگ‌ها از طریق سامانه 124 دریافت شده است که همه آنها مورد رسیدگی قرار گرفته و برای متخلفان پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز