خبرگزاری کار ایران

پس از حادثه سیل اخیر صورت گرفت؛

اقدامات شهرداری شیراز برای ایمن سازی ارتفاعات مشرف بر دروازه قرآن

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۱۲

با توجه به ناپایداری تعدادی از سنگ ها در ارتفاعات مشرف بر آرامگاه خواجوی کرمانی و دروازه قرآن، نیروهای آتش نشانی در این محل مستقر و معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز به همراه کارشناسان این معاونت به صورت ویژه از منطقه بازدید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، هم اکنون به صورت دقیق این سنگ‌ها و کل گستره منطقه مورد بررسی فنی قرار گرفته است. 

این گزارش می افزاید جهت پایش بیست و چهار ساعته و مستندسازی حرکات احتمالی این سنگ‌ها معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز  اکیپ نقشه برداری ویژه در محل مستقر کرده است تا در صورت کوچکترین حرکت احتمالی تدابیر لازم اندیشیده و گزارشات لازم به مقامات عالی استان ارسال شود.

همچنین ضرورت تشکیل کمیته بحران استانداری با مکاتبات صورت گرفت و مکاتبات ویژه نیز با معاونت خدمات شهری شهرداری و شهرداری منطقه در خصوص رعایت مسایل ایمنی و ایمن سازی کاربری ها در محدوده خطر انجام شد.

جلسه مدیریت بحران استانداری در مورخ ۱۱ فروردین به ریاست معاون عمرانی استانداری تشکیل شد و ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی هیات پنج نفره ای با مدیریت اداره کل بحران استانداری تشکیل و همان روز از محل با وجود بارندگی شدید بازدید کردند و توجه به معاینه میدانی از محل شواهدی دال بر ناپایداری آنی گزارش نکردند.

در بیانیه این هیات اعلام شد که ضمن رعایت کلیه مسایل ایمنی کاربری های پایین دست و ایجاد محدودیت عبوری نسبت به اخذ مشاور ذی صلاح در کوتاه ترین زمان از سوی عالی ترین مرجع قانونی استان تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز