خبرگزاری کار ایران

معاون آتش‌نشانی یزد خبرداد:

5 کشته و مجروح در انفجار مهیب یک منزل مسکونی در یزد

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۵۳۱

معاون سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد از 5 کشته و مجروح در انفجار مهیب یک منزل مسکونی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا رحیمی اظهار داشت: ساعت 9:27 صبح امروز این حادثه به سازمان آتش‌نشانی شهرستان یزد اطلاع رسانی شد. ستاد فرماندهی بلافاصله سه دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه شماره یک، پنج و شش به محل مورد نظر اعزام کرد.
 
وی افزود: اولین گروه از آتش‌نشانان کمتر از 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند و با صحنه‌ای مواجه شدند که شدت انفجار، درب و پنجره‌های ساختمان را تخریب و به طرفی پرتاب کرده بود که در این لحظه امدادگران آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی و قطع جریان برق و گاز منزل، با استفاده از تجهیزات انفرادی به داخل ساختمان رفته و عملیات جستجو و امداد و نجات را آغاز کردند.
 
رحیمی اظهار داشت: پنج نفر داخل منزل بودند که متاسفانه سه نفر به نام‌های «حسین.س»، «علی.م» و «کمال.و» همگی حدوداً 34 ساله به علت شدت جراحات در همان لحظات اولیه فوت شده بودند و دو نفر دیگر به نام‌های «شهاب.ک» و «مرتضی.س» به شدت مجروح می‌شوند که آتش‌نشانان طی عملیاتی با استفاده از تجهیزات خاص آنها را به بیرون از ساختمان منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.
 
معاون علیات آتش‌نشانی یزد با اشاره به این که در این انفجاز خساراتی نیز به ساختمان منزل وارد شده، بیان کرد: علت این انفجار به دلیل نشت گاز و متعاقب آن انفجار مهیب بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز