خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس مطرح کرد:

ارائه طرح ساماندهی رودخانه و مسیل‌ها طی دو ماه آینده/ اقدامات لازم در جهت حمایت از آسیب‌دیدگان سیل در شیراز انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۱۲

استاندار فارس تاکید کرد: دستورات لازم‌ در خصوص تهیه طرح ساماندهی رودخانه و مسیل‌های سطح شهر به سازمان جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری و دانشگاه ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا، عنایت الله رحیمی در دیدار با محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ضمن ابراز تاسف از واقعه ناگوار سیل و پیامدهای آن در شیراز، گفت: به رغم تلاش‌های مستمری که انجام شده مردم در مناطق سیل زده با مشکلاتی مواجه هستند.

وی ادامه داد: خدمات لازم و اضطراری از طریق جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات‌‌رسان در حد مقدورات به آسیب‌‌دیدگان ارائه شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت انجام اقداماتی در جهت مقاوم‌‌سازی شهر در برابر آسیب‌ها اظهار داشت: دستورات لازم‌ درخصوص تهیه طرح ساماندهی رودخانه و مسیل‌های سطح شهر به سازمان جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری و دانشگاه ابلاغ شده است.

رحیمی افزود: طی این دستور مقرر شد طرح‌‌های موجود به سرعت ارائه و در صورت نبودن چنین طرحی نیز طی دو ماه آینده تهیه شود.

وی با اشاره به اینکه با حضور وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رییس‌‌جمهور، رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر بهداشت و وزیر ارتباطات تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات گرفته شده است، تصریح کرد: در حال حاضر اسکان اضطراری آسیب‌‌دیدگان به اتمام رسیده و باید برای به جریان افتادن زندگی آنها اقدامات و برنامه‌‌ریزی‌هایی انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس ضمن تقدیر از همراهی ستاد اجرایی فرمان امام در جهت رفع مشکلات اسکان خاطرنشان کرد: کمیته‌های ارزیاب فعالیت خود را به منظور کارشناسی دقیق خسارات وارد شده در محله سعدی آغاز می‌‌کنند و اطلاعات صحیح را ارائه خواهند داد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز