خبرگزاری کار ایران

علی بهادر:

آمادگی مجموعه مراکز سلامت فارس برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۷۵۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز، از آمادگی شبانه روزی مجموعه مراکز سلامت فارس برای خدمات رسانی شایسته به مردم استان و مسافران نوروزی، در ایام تعطیلات آغاز سال خبر داد.

به گزارش ایلنا  و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، علی بهادر  با اشاره به رسالت های حوزه سلامت در امر تامین بهداشت و درمان مردم گفت: تعطیلات نوروزی نباید وقفه ای در روند خدمات رسانی به مردم ایجاد کند که در همین راستا، ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از نیمه دی سال ۹۷، با بهره مندی از تجربیات موفق سال های گذشته و طرح ایده های نو، کار برنامه ریزی برای ارائه خدمت در تعطیلات نوروزی سال ۹۸ را آغاز کرد.

وی چکیده برنامه ریزی های این ستاد را فعالیت ۳۳ شبکه و منطقه بهداشت و درمان، ۹۷ بیمارستان خصوصی، خیریه و دولتی، ۱۱۴ درمانگاه خصوصی و دولتی و ۳۶ مرکز دیالیز در سطح استان فارس، به صورت شبانه روزی و در ایام تعطیلات عنوان کرد و افزود: همچنین ۷۲ مرکز تصویربرداری بیمارستانی و رادیولوژی خصوصی و دولتی و ۱۳۱ داروخانه شبانه روزی نیز آماده ارایه خدمت به مردم استان و مسافران نوروزی در این ایام هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه به فعالیت شبانه روزی تیم های سلامت محیط دانشگاه به عنوان یکی از محورهای مهم خدمات ویژه نوروز اشاره کرد که مانور ضربتی این تیم از یکم اسفند ۹۷، با حضور ۴۰۰ بازرس بهداشت محیط، در قالب ۸۵ تیم ثابت و سیار آغاز شده و تا بیستم فروردین ۹۸ نیز ادامه دارد.

بهادر فعالیت ۴۶ مرکز دندانپزشکی در استان، سه مرکز دندانپزشکی شبانه روزی در شیراز، ۲۵۰ مرکز آزمایشگاهی، ۱۸۸پایگاه اورژانس زمینی، ۲۰ ایستگاه سلامت و سه پایگاه اورژانس هوایی برای ارایه خدمات به مردم و مسافران نوروزی را دیگر اعضای مجموعه بزرگ علوم پزشکی شیراز معرفی کرد که برای خدمات رسانی شایسته در نوروز ۹۸، بسیج شده اند.

وی با اشاره به فعال بودن حوزه بهداشت فارس، همگام با حوزه درمان در ایام نوروز، از خدمات رسانی ۶۸ مرکز خدمات جامع سلامت استان به صورت شبانه روزی و با ارائه خدماتی نظیر پزشکی، مامایی و آزمایشگاهی و ۱۲ مرکز ایمن سازی، به عنوان دیگر اولویت ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه در این ایام یاد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اطلاع رسانی خدمات ستاد تسهیلات نوروزی، از بیست و هشتم اسفند تا شانزدهم فروردین، در پایگاه خبری دانشگاه، فضای مجازی، صدا و سیمای استان و دیگر رسانه ها خبر داد و شماره تلفن شبانه روزی ۱۹۰ را برای پیگیری مسایل بهداشتی و شماره تلفن شبانه روزی ۱۸۱۹ را برای پیگیری مسایل درمانی معرفی کرد.

بهادر یادآور شد: در صورت بروز هرگونه حادثه، با حفظ خونسردی، با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن، نیروهای اورژانس به یاری شما بشتابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز