خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد:

آمادگی کامل مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۲۹۸

معاون عمرانی استاندار مازندران از آمادگی کامل مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی سال 97 خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،علی نبیان پیش از ظهرامروز در نشست فرهنگ عمومی مازندران ، اظهار داشت:22 شهرستان با متولی گری 22 فرماندار آماده پذیرایی مسافران نوروزی سال 97 هستند.

وی بابیان اینکه 12 کمیته شامل کمیته فرهنگی،هلال احمر،دهیاری،بهداشت وسلامت،شهرداری ها ،نظارت و تنظیم بازار،نیروی انتظامی و... در نوروز 97 به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند افزود:برگزاری هرچه بهتر خدمات سفر در دستور کار 50 دستگاه های اجرایی  و خصوصی استان قرار گرفت.

معاون عمرانی استانداری مازندران گفت:32 پایگاه ثابت و 24 پایگاه موقت هلال احمر و 84 اورژانس و 31 پایگاه سلامت در ایام نوروز آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: 170 درمانگاه بخش خصوصی و ایستگاه سلامت ، 24 پایگاه امداد خودرو و134 اکیپ خودرو و موتور سیکلت آمادگی دارند تا به مسافران نوروزی خدمات رسانی کنند.

نبیان ادامه داد:37 داروخانه شبانه روزی و 515 کیوسک اطلاع رسانی آماده پذیرایی و خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه مازندران 12 میلیون 260 هزار و 133 نفر مسافردر نوروز96 وارد مازندران شدند گفت:مازندران برای سال 97 روزانه ظرفیت 844 هزار و 387 نفر مسافر را در جاهای مختلف استان دارد.

نبیان ادامه داد :تمامی مبادی ورودی شهرها توسط راهداری و 58 شهردار استان در حال پاکسازی و آماده سازی ورود مسافران و گردشگران نوروز 97 است.

وی افزود: در جهت معرفی صنایع دستی و گردشگری مازندران مقرر شد تمامی شهرستان های استان یک نمایشگاه با محصولات صنایع دستی مازندران دایر کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز