خبرگزاری کار ایران

رضایی خبر داد:

برگزاری پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر در شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۵۶۷

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس گفت: پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس با حضور 27 گروه طی 10 روز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هدایت رضایی در جمع خبرنگاران افزود: حدود دو ماه پیش جشنواره گروه نوازی را برگزار کردیم که این موضوع برای گروه‌های موسیقی فارس بسیار مهم بود تا بتوانند استعدادهای خود را بروز دهند و رقابتی میان گروه‌های مختلف باشد .

وی با بیان اینکه پانزدهمین جشنواره موسیقی فجر استان فارس از ۲۵ بهمن تا ۴ اسفندماه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، گفت: جدول اجرای گروه‌ها را به گونه ای برنامه ریزی کردیم که گروه های موسیقی بومی نیز در آن وجود دارد و این دغدغه ما برای جشنواره امسال بود .

رضایی خاطر نشان کرد: امسال جشنواره موسیقی فجر فارس را در تالار حافظ ، تالار احسان و هنر شهر آفتاب برگزار خواهیم کرد و با توجه به پتانسیل موسیقی در شیراز از مسئولان تقاضا دارم که تالارها و مکان های مناسبی برای برگزاری جشنواره ها ساخته شود .

دبیر جشنواره موسیقی فجر فارس خاطر نشان کرد: اگر بخش خصوصی از جشنواره موسیقی فجر فارس حمایت نمی‌کرد، امکان برگزاری جشنواره برای ما وجود نداشت و ما برای تک تک سالن هایی که میزبان جشنواره هستند هزینه پرداخت کردیم و به همین خاطر قیمت بلیط ها امسال گرانتر بوده و تا زمانی که سازمان‌ها و ارگان‌ها از جشنواره حمایت نکنند امکان تخفیف و کم کردن بلیط ها وجود ندارد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز