خبرگزاری کار ایران

اجرای برنامه عملیاتی در ستاد وزارت بهداشت و ۶۲ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۹۱۹

معاونت برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گزارشی از عملکرد این حوزه ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، تشکیل دبیرخانه دائمی کلان مناطق آمایشی و انجام برنامه ریزی های مربوطه با هدف پیشبرد اهداف کوتاه مدت و بلندمدت مناطق آمایشی و استفاده از ظرفیت های کلان مناطق در قالب طرح آمایش سرزمین و احیای دبیرخانه ستاد برنامه تحول نظام سلامت با هدف برنامه ریزی دقیق جهت راهبری مناسب برنامه تحول در دولت دوازدهم از جمله اقدامات این معاونت است.

 
همچنین می توان به جاری سازی برنامه عملیاتی در ستاد وزارتخانه و ۶۲ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی با رویکرد یکپارچه سازی برنامه های عملیاتی در راستای تحقق اهداف نظام سلامت و ایجاد رصدخانه سلامت با هدف پایش شاخص های کلان سلامت در جهت برنامه ریزی های بلندمدت براساس نتایج حاصله از پایش شاخص ها نیز اشاره کرد.
 
براساس این گزارش، از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه می توان به طراحی و استقرار مرکز اسناد و کتابخانه الکترونیکی و مجازی وزارت بهداشت، معرفی و تدوین برنامه ششم توسعه و تدوین گزارش تخصصی تجمیع بیمه ها اشاره کرد.
 
برای مشاهده عملکرد حوزه برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، روی لینک زیر کلیک کنید.

اجرای برنامه عملیاتی در ستاد وزارت بهداشت و ۶۲ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی دانلود فایل: barnamerizi.pdf ( 56KB )

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز