خبرگزاری کار ایران

رحیمى در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

کنترل افزایش قیمت گوشت در شب عید/ قاچاق دام از استان فارس به کشورهاى حوزه خلیج فارس

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۲۰۹

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌هاى سازمان جهاد کشاورزى استان فارس با بیان اینکه نمى‌توانیم به طور قاطع بگوییم که افزایش قیمت گوشت نداریم اما با تمهیداتى که دولت اندیشیده سعى داریم که تا حدودى قیمت گوشت را در شب عید کنترل کنیم.

هدایت الله رحیمى در گفت‌وگو با ایلنا افزود: در شرایط فعلى به توزیع گوشت به صورت اینترنتى و بر اساس کد پستى در استان نیاز نداریم و این در حالیست که اگر لازم باشد چنین برنامه‌ای را در دستورکار قرار خواهیم داد.

وى با بیان اینکه کمبود گوشت در استان وجود ندارد، ادامه داد: با توجه به اینکه فارس یک استان تولید کننده در بخش گوشت است، بنابر این میزان تولید گوشت در استان بسیار بالاتر از میزان مصرف است.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده هاى سازمان جهادکشاورزى استان فارس خاطر نشان کرد: در حال حاضر به دلیل مشکلاتى که در تامین گوشت در کشور وجود دارد گوشت از استان فارس به دیگر به استان ها جابه جا مى شود.

رحیمى با اشاره به اینکه افزایش قیمت گوشت در استان وجود دارد، گفت: اگرچه در روزهاى گذشته شاهد قاچاق دام گسترده اى در سطح استان بودیم اما در 5 الى شش روز گذشته شاهد برخورد جدى مسئولان با این بخش هستیم.

وى با بیان اینکه قاچاق دام از استان به کشور هاى حوزه خلیج فارس انجام مى شود، ادامه داد: این در حالیست که این مناطق از گوسفند و دام هاى استان استقبال ویژه اى مى کنند.

رحیمى تصریح کرد: نمى توان قاطع بگوییم که افزایش قیمت گوشت نداریم اما با تمهیداتى که دولت اندیشیده سعى داریم که تا حدودى قیمت گوشت را در شب عید کنترل کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز