خبرگزاری کار ایران

در پی حادثه فیروزآباد؛

برادر راز قتل خواهر را فاش کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۸۹۲

فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد" از دستگیری فرد 24ساله‌ای که به دلیل اختلافات خانوادگی، خواهر خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فیروزآباد، سرهنگ"حسین ارجمند مزیدی" پیش از ظهر امروز در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع مشکوک یک فقره واژگونی خودرو "پراید" و فوت یکی از سرنشینان، با توجه به اظهارات ضد و نقیض سرنشین دیگر، ماموران پلیس آگاهی به همراه قاضی کشیک جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از مراجعه به محل وقوع حادثه، با جسد دختری 17 ساله مواجه شدند که ظاهرا بر اثر تصادف و واژگونی خودرو فوت شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد" خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های تخصصی پلیسی مشخص شد،‌ صحنه تصادف ساختگی بوده و متهم اقدام به قتل خواهر خود کرده و برای گمراه کردن پلیس از راز این قتل، اقدام به صحنه‌سازی کرده است.

سرهنگ"ارجمند"تصریح کرد: متهم در بازجویی خود راز این قتل را اینگونه فاش می‌کند که به دلیل اختلافات خانوادگی که با خواهرم داشتم تصمیم به قتل وی گرفتم لذا با طرح و نقشه قبلی مقتول را سوار خودرو خود کرده و از شهرستان "فراشبند" به سمت شهرستان "فیروزآباد"حرکت کردم در میانه‌های راه خودرو را متوقف کرده،‌ دست و پای او را بستم و وی را به قتل رساندم و سپس با صحنه‌سازی تصادف ساختگی سعی در گمراه کردن پلیس داشتم.

وی گفت: این قاتل 24 ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

"فیروزآباد "در 100 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز