خبرگزاری کار ایران

جعفر قادری:

مشکلات تامین نقدینگی واحدهای تولیدی فارس برطرف می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۹۶

مشکلات تامین نقدینگی ۵ واحد تولیدی فارس برای تامین نقدینگی، جهت پوشش سرمایه ثابت و در گردش این واحدها مطرح و مدیرعامل قول مساعد برای حل مشکل را دادند.

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: با رایزنی‌های انجام شده، مشکلات تامین نقدینگی ۵ واحد تولیدی فارس برای تامین پوشش سرمایه ثابت و درگردش این واحد‌ها حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جعفر قادری ظهر امروز، دوشنبه، با اشاره به جلسه و دیدار با مدیر عامل و یکی از اعضای هیات مدیره، معاون اعتبارات و معاون مجلس بانک صنعت و معدن که بیش از یک ساعت بطول انجامید، گفت: مشکلات تامین نقدینگی ۵ واحد تولیدی فارس برای تامین نقدینگی جهت پوشش سرمایه ثابت و درگردش این واحد‌ها مطرح و مدیرعامل قول مساعد برای حل مشکل را دادند.

نماینده شیراز در خانه ملت با بیان اینکه پس از تعیین وقت جلسه بامدیران بانک صنعت ومعدن درتهران از مدیران واحدهاصنعتی و تولیدی فارس دعوت شد تا در این نشست حضورداشته باشند، افزود: در این جلسه مشکلات و توانمندی‌های هرکدام از واحد‌ها بیان شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن از مدیرعامل بانک صنعت و معدن درخواست افزایش سقف تسهیلات قابل پرداخت در استان‌ها شد.

قادری با اشاره به اینکه مدیرعامل بانک با اعلام اینکه بانک صنعت و معدن تا بحال مشکل بسیاری از واحدهای تولیدی را حل کرده و سهم قابل توجهی در توسعه صنعتی کشور دارد، افزود: از دولت درخواست شده تا در جهت افزایش سرمایه، بانک را کمک کند.

سخنگوی کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس بابیان اینکه این بانک علیرغم محدودیت‌های آن به کمک واحدهای تولیدی می‌پردازد، تصریح کرد: افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد، محدودیت سرمایه و عدم جذب سپرده باعثشده تا منابع این بانک محدود مانده و نتوانیم همه انتظارات سرمایه گذاران را پاسخ دهیم.

وی در عین حال قول داد که مشکل سرمایه ثابت واحدهای نیمه تمام و مشکل سرمایه درگردش واحدهای فعال را تامین کند.

استاد دانشگاه شیراز از افزایش اعتبارات اعطایی به استان فارس خبر داد و افزود: مدیرعامل بانک صنعت و معدن در این جلسه موافقت کرد برای سرعت در انجام کار‌ها سقف مجوز اعتبارات اعطایی در استان‌ها، بخصوص استان فارس را افزایش داده که بزودی آن را ابلاغ خواهندکرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درهمین راستا ازمدیران ارشد استانی و سرپرستی بانک صنعت معدن فارس درخواست کرد تانسبت به پیگیری موضوعات و موارد مطرحه شده دراین نشست اقدام کنند.

وی گفت: هماهنگی تشکیل جلسات و طرح و بیان موضوعات بامسوولین درتهران را بصورت دایمی و همیشگی دنبال می‌کنیم وبه مرحله تصویب و توافقات اولیه می‌رسانیم اما پیگیری آن‌ها تاحصول نتیجه به عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان است که باید بطور جدی و فعال کار‌ها را دنبال کنند و چنانچه بامشکل و گرهی مواجه شدند، منعکس کنند تامجددا از طریق تهران موضوع را دنبال کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز