خبرگزاری کار ایران

در دومین روز از دهه ایمنی راه‌ها؛

مانور خودروهای ایمنی و امدادی در شیراز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۴۳۳

دهه ایمنی راه‌ها بیشتر با رویکرد ارتقاء فرهنگی و دانش عمومی در حوزه ایمنی راه‌ها به خصوص شیوه رانندگی برگزار می‌شود که برنامه‌های متنوعی برای هر روز از این دهه برنامه‌ریزی شده است.

در دومین روز از دهه ایمنی راه‌ها و مسئولیت‌های ما، مانور خودروهای ایمنی و امدادی در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از شیراز، امروزیکشنبه، ۱۸آبان ماه، به مناسبت دومین روز از دهه ایمنی راه‌ها و مسئولیت‌های ما، مانور وسائط نقلیه سنگین و سبک راهداری، خودروهای ایمنی و امدادی با حضور اداره ‌کل راه و شهرسازی استان، آتش‌نشانی، پلیس‌راه، جمعیت هلال‌احمر و اورژانس در شیراز برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس در حاشیه این مانورگفت: دهه ایمنی راه‌ها بیشتر با رویکرد ارتقاء فرهنگی و دانش عمومی در حوزه ایمنی راه‌ها به خصوص شیوه رانندگی برگزار می‌شود که برنامه‌های متنوعی برای هر روز از این دهه برنامه ریزی شده است.

هوشنگ عشایری با بیان اینکه ایمنی راه‌ها را بر اساس علائم حاشیه ایی تعریف می‌کنیم، افزود: جاده‌ای استاندارد است که دارای رویه و علائم افقی و عمودی مناسب باشد و در استان فارس اکثر راه‌ها از چنین شرایطی برخوردارند مگر راههای فرعی و روستایی که به جهت محدودیت منابع عمر خط کشی بعضی از این محور‌ها رو به پایان است.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان فارس هم چنین اظهار داشت: راه‌های شریانی استان فارس همه شرایط استاندارد را دارند و از رویه مناسب و علائم افقی و عمودی لازم برخوردارند، مشروط به اینکه رانندگان نیز به‌صورت استاندارد رانندگی کنند تا شاهد بروز حوادثنباشیم.

این مانور با هدف آمادگی و حضور فعال برای فصل سرما و بحثایمنی راه‌ها در جاده و استقرار خودروهای راهداری و امداد و نجات در مسیر راه‌ها و ورودی و خروجی و پلیس راه‌ها برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز