خبرگزاری کار ایران

جعفر قادری:

فرودگاه شیراز نیازمند به سرمایه گذاری حداقل ۲۰۰ میلیاردی است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۰۵۳

برای ساخت ترمینال خارجی، تعریض و روکش باندهای پروازی و تجهیز فرودگاه به رادارهای پیشرفته نیاز به سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در چند سال آینده وجود دارد.

‌نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول چندسال آینده فرودگاه شیراز نیازمند به سرمایه گذاری حداقل ۲۰۰ میلیاردی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جعفر قادری که بعد از ظهر امروز، یکشنبه در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه با مشارکت سرمایه گذار خصوصی، طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه شیراز و احداثپارکینگ طبقاتی و فضاهای فروشگاهی با رقمی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در دست اجراست و در چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد، یادآورشد که برای ساخت ترمینال خارجی، تعریض و روکش باندهای پروازی و تجهیز فرودگاه به رادارهای پیشرفته نیاز به سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی در چند سال آینده وجود دارد.

وی افزود: برای تامین این مبالغ تلاش‌هایی برای جذب سرمایه گذار خصوصا در ساخت ترمینال خارجی انجام شده و برای جذب منابع دولتی و شرکت فرودگاه‌ها، جلساتی با حضور مسولین استانی، مدیرکل فرودگاه‌های فارس و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در فارس و تهران برگزارشده و توافقاتی حاصل شده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: افزایش محدوده منطقه ویژه اقتصادی شیراز تا فرودگاه شیراز و یا تبدیل منطقه ویژه اقتصادی به منطقه آزاد تجاری _ صنعتی و افزایش محدوده آن به فرودگاه شیراز یکی از خواسته‌های مسولین استانی بود که پس از انجام کار کار‌شناسی در سفر اخیر معاون اول رییس جمهور از وی درخواست شد.

قادری اضافه کرد که در فضای تعامل و همکاری بین نمایندگان و مسولین استانی پیگیری کارهای کلان و بزرگ امکانپذیر است و انتظار ما از همه دلسوزان استان این است که مصالح کلان استان را فدای حب و بغضهای سیاسی نکرده و با احترام به دیدگاههای سیاسی افراد در پیگیری موضوعات کلان استان، با هم هماهنگ عمل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز