خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز فرهنگی و آموزشی بین المللی صبا اعلام کرد:

مربیان تربیتی فارس آموزش مجازی زبان انگلیسی می‌بینند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۵۷۲

مدیر مرکز فرهنگی و آموزشی بین المللی صبا از انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش فارس به منظور برگزاری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی برای مربیان تربیتی استان به صورت مجازی خبر داد.

مدیر مرکز فرهنگی و آموزشی بین المللی صبا از انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش فارس به منظور برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی برای مربیان تربیتی استان به صورت مجازی خبر داد.

اعظم عرب با تشریح طرح برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی برای مربیان تربیتی استان فارس اظهار داشت: ‌ مرکز فرهنگی و آموزشی بین المللی صبا با انعقاد تفاهم نامه ای با معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس اقدام به برگزاری دوره های مجازی آموزش زبان انگلیسی برای مربیان تربیتی این استان می کند.

وی بیان کرد: این مرکز آموزش زبان دوم به سبک هزاره سوم را در دستور کار خود قرار داده و در نخستین گام استان فارس را به عنوان پایلوت انتخاب کرده است.

مدیر مرکز فرهنگی و آموزشی بین المللی صبا با بیان اینکه این مرکز دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش است، بیان کرد: ‌ پس از برگزاری دوره های زبان انگلیسی برای مربیان تربیتی و موفیقت آنها در آزمون های مورد نظر به آنها مدرک بین المللی معتبر ارائه می شود.

وی با بیان اینکه آموزش زبان انگلیسی منطبق با سیستم بین المللی کمبریج است، تصریح کرد: آموزش زبان برای مربیان تربیتی فارس از نیمه دوم مهرماه آغاز می شود.

خانم عرب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه اندازی سیستم آموزش از راه دور صبا ابراز داشت: این سیستم برای نخستین‌بار برای دانش‌آموزان ایرانی مقیم خارج از کشور ۱۲ سال قبل در امارات متحده عربی راه‌اندازی شده است.

مدیر مرکز فرهنگی و آموزشی بین المللی صبا افزود: دانش‌آموزانی که در این سیستم ثبت‌نام می‌کنند از امکاناتی نظیر کلاس‌های Online و Offline و ارتباط مستقیم با دبیر مربوطه در فضای مجازی در کلاس‌های آنلاین بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزانی که مدارک تحصیلی آنان مورد تایید وزارت آموزش و پرورش ایران باشد با استفاده از این کلاس‌ها به نمونه سوالات امتحانی، آزمایشگاه‌های مجازی مطابق با سرفصل‌های کتب درسی، ارتباط با مشاور، به صورت حضوری در کلاس یا از طریق فضای آموزشی دسترسی پیدا می‌کنند و در نهایت موفق به دریافت مدرک رسمی وزارت آموزش و پرورش می شوند.

عرب یادآور شد: این سیستم آموزشی، جدیدترین روش آموزش مجازی در ایران است و در حال حاضر ۵۰۰ دانش‌آموز درمقاطع تحصیلی از پایه هفتم تا پایان دوره پیش‌دانشگاهی در رشته‌های تحصیلی در این نظام آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

موسس مرکز آموزش از راه دور صبا خاطرنشان کرد: امتحانات به صورت حضوری در مدارس ایرانی خارج از کشور در قاره های مختلف برگزار می‌شود که هم‌اکنون در کشورهای حوزه خلیج فارس، عمان، کویت، قطر، عراق، مالزی، فیلیپین، سریلانکا، فرانسه، انگلیس، فرانسه، لهستان سوئد و سوئیس، آلمان، استرالیا، فعال است.

وی ادامه داد: این سیستم آموزشی دانش‌آموزانی که در پنج قاره جهان پراکنده‌ هستند را تحت پوشش آموزش قرار داده است.

مدیر مرکز فرهنگی و آموزشی بین المللی صبا گفت: ‌بیش از ۷۰ درصد این دانش آموزان از شهرهای لار، خنج، اوز، لامرد و گراش که مقیم کشورهای حوزه خلج فارس هستند، می باشند.

عرب اضافه کرد: کادر آموزشی موسسه صبا از ۴۰ دبیر مجرب و رسمی آموزش و پرورش که اکثرا مولف هستند تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه، سیستم آموزش از راه دور طرحی است که منافع ملی بسیای را به دنبال دارد، ‌ گفت: یکی از اهداف مهم اجرای این سیستم دور نشدن فرزندان ایرانی از فرهنگ ناب و اصیل این مرز و بوم و همچنین فراهم کردن بستری برای آشنایی بیشتر افراد غیر ایرانی با آموزش ایرانی است.

مدیر مرکز فرهنگی و آموزشی بین المللی صبا در پایان ابراز داشت: از دیگر اهداف این موسسه کاهش دغدغه ‌آموزش و پرورش و خانواده دانش‌آموزانی است که به هر دلیل به خارج از کشور رفته و مقیم شده‌اند و به دلیل یک سری محدودیت‌ها از آموزش ایرانی محروم می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز