خبرگزاری کار ایران

جهرم میزبان مسابقات قرآنی دانشجویان پیام نور استان فارس

کد خبر : ۲۰۴۸۷۶

زمان و مکان برگزاری مسابقات قرآنی، مرحله نیمه نهایی سال جاری در دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام شد.

زمان و مکان برگزاری مسابقات قرآنی مرحله نیمه نهایی سال جاری در دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، اداره فرهنگی –اجتماعی این دانشگاه که محل دبیرخانه مسابقات قرآنی دانشگاه پیام نور استان فارس در سال ۹۳ است، اعلام داشت: این دانشگاه میزبان دانشجویان، اساتید و کارکنان در مسابقات قرآنی، مرحله نیمه نهایی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس، که پیش بینی می‌شود در تاریخهای هفته آخر بهمن الی هفته اول اسفند ماه۹۳ برگزار شود، خواهد بود.

بنابر اعلام رئیس دانشگاه پیام نور جهرم، روند اجرایی مسابقات قرآنی دانشگاه پیام نور استان فارس به میزبانی دانشگاه پیام نور جهرم با تشکیل کمیته اجرایی در این دانشگاه آغاز شد.

دکتر محمد قناعتیان افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مداحی و دعا خوانی و با حضور حدود بیش از ۳۰۰ نفر از اساتید، کارکنان ودانشجویان از سراسر مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس برگزار می‌شود.

وی در مورد اهداف برگزاری این مسابقات بیان داشت: تحقق اهداف و اولویت‌های فرهنگی دانشگاه پیام نور و همچنین کسب تجربه، تبادل اندیشه و آشنایی با فرهنگ اسلامی و قرآنی در بین دانشجویان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

قناعتیان درمورد کارهای اجرایی صورت گرفته در این زمینه تا کنون گفت: اولین جلسه هماهنگی کمیته اجرایی در این خصوص تشکیل شد و اعضا و مسولیت‌های آن مشخص شد و این کمیته با جدیت وظایف محوله را دنبال می‌کند. هماهنگی‌ها و رایزنی‌های لازم در این خصوص با مسولین فرهنگی شهرستان نیز انجام شده تا انشا الله شاهد برگزاری بسیار خوب این مسابقات باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نورجهرم تصریح کرد: تمامی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز