خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان فارس:

فارس در رالی خاورمیانه و شمال آفریقا باید تیم داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۵۴

استان فارس دارای رانندگان توانمندی برای شرکت دراولین دوره رالی بین المللی ایران است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: استان فارس به عنوان میزبان رالی خاورمیانه و شمال آفریقا باید دراین رقابت ها تیم داشته باشد.
به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان فارس، سید غلامرضا کمانه در حاشیه دیدار استاندار با رییس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: استان فارس دارای رانندگان توانمندی برای شرکت دراولین دوره رالی بین المللی ایران است.
وی اضافه کرد: اما این افراد برای حضور در این رقابت ها نیاز به داشتن اتومبیل با استاندارد جهانی این رشته است که متاسفانه در استان این خودرو وجود ندارد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: امیدوارم با همکاری ارگان های دولتی و خصوصی در زمینه تهیه خودرو شاهد حضور تیم استان دراین رقابت ها باشیم تا نام فارس در سطح دنیا نیز طنین انداز شود.
کمانه سپس ضمن تقدیر از حمایت های مطلوب استاندار فارس از برگزاری این رقابت ها، ابراز داشت: برای میزبانی شایسته فارس در رالی خاورمیانه و شمال آفریقا که از یکم تا ششم مهرماه سال جاری در شیراز برگزار می شود، نیازبه حمایت مطلوب مسوولان استان است.
وی افزود: مدیرکل راه و شهرسازی فارس تاکنون در زمینه تسطیح مسیر همکاری مناسبی را با دست اندرکاران داشته است.
وی یادآور شد: این مسابقات ابتدا به صورت نمادین از دروازه قرآن شروع می شود اما تخت جمشید محل آغاز است و پس از عبور از شهرهای مرودشت، زرقان، ارسنجان، خرامه در کنار دریاچه آباده طشک پایان می یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز