خبرگزاری کار ایران

شیراز میزبان مسابقات والیبال قهرمانی پسران دانشگاه پیام نور کشور

کد خبر : ۱۸۵۸۱۶

مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان پسر دانشگاه پیام نورسراسر کشور، مهرماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی دانشگاه پیام نوراستان فارس گفت: مسابقات قهرمانی والیبال دانشجویان پسر دانشگاه پیام نورسراسر کشور، مهرماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا از شیراز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان فارس، هادی مسلمی افزود: این مسابقات پس از ثبت نام از تیم‌های متقاضی از سراسر کشور، در روزهای ۲۲ الی۲۸ مهرماه به میزبانی دانشگاه پیام نوراستان فارس برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: رشد چشمگیر فعالیت‌های تربیت بدنی و ارتقا استان به جایگاه دوم تربیت بدنی کشور و موفقیت‌های متعدد در المیپادهای ورزشی در کشور موجب شد برای اولین بار استان فارس به عنوان میزبان یکی از رویدادهای مهم ورزشی دانشگاه پیام نورکشور انتخاب شود.
مسلمی یادآور شد: استان فارس در همه عرصه‌های ورزشی دارای پتانسیل‌های متعددی است که امیدواریم با حمایت ویژه از دانشجویان ورزشکار و فراهم کردن امکانات لازم، شاهد حضور پررنگ‌تر دانشجویان در میادین مهم ورزشی وکسب مقام‌های بر‌تر باشیم.
وی درخصوص نحوه ثبت نام از تیم‌های والیبال برای شرکت دراین مسابقات، اظهارداشت: کلیه اطلاعیه‌ها و لینک ثبت نام از طریق سایت اینترنتی sport. pnu. ac. ir انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز