خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز:

راه های دسترسی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) هرچه سریعتر اصلاح شود

کد خبر : ۱۶۶۴۲۲

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: با صراحت می گویم که راه های دسترسی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) هرچه سریعتر باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایلناازشیراز، آیت الله اسدالله ایمانی که شامگاه چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت در جلسه شورای اداری استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) سخن می گفت با اشاره تذکرات قبلی در خصوص لزوم اصلاح راه های دسترسی به حرم گفت: باید راه مناسبی خیابان لطفعلی خان زند را به سیبویه متصل کند تا مسئله ترافیک مقابل حرم حل شود.

وی با بیان اینکه راه های دسترسی به حرم بسیار نامطلوب است تاکید کرد: فاصله حرم سیدعلاالدین حسین(ع) و مسجد جامع عتیق باید سریعا تعببن تکلیف شده و میدانی مناسب برای اجتماع مردم در این محل ایجاد شود.

آیت الله ایمانی گفت: ایجاد یک فضا برای اجتماع مردم در مناسبت های مختلف در کنارحرم های مطهر از اولویت‏هایی است که شهر شیراز فاقد آن است و فضایی برای اجتماع مردم شهر متناسب با جمعیت نداریم.

وی در خصوص بهبود وضعیت خیابان کنار حرم حضرت سیدعلاالدین حسین(ع) نیز توصیه های اکیدی به مسئولان شهر، شهرداری و شورای اسلامی کرد و گفت: ایجاد پارکینگ برای حرم لازم و ضروری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز