خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با تقدیر از نقش رسانه‌ها:

مردم و رسانه‌ها مهمترین عوامل کاهش تلفات جاده در نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۵۰

سردار سجادیان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص انتشار فیلمی از درگیری یکی از پرسنل راهور فارس با یکی از شهروندان صحت این فیلم را مورد تردید قراردادو ضمن رد وقوع چنین اتفاقی به صورت تلویحی، گفت: در این خصوص گزارشی به من ارسال نشده است.

فرمانده انتظامی فارس گفت: ممکن است هر دستگاه موضوع کاهش تلفات جاده‌ای فارس در نوروز امسال را به‌نوعی گزارش کند اما از نظر پلیس، مردم و رسانه‌ها مهم‌ترین عوامل در وقوع این مهم به‌شمار می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سرتیپ سیروس سجادیان در مراسم جشن کاهش تلفات جاده‌ای فارس در نوروز ۹۳، گفت: اگر قرار است قدردانی شود، قبل از هرکجا باید از مردم و رسانه‌ها تجلیل کرد و این جشن را برای آنان برگزار کرد.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه مردم با توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رسانه‌ها با انعکاس حرف‌ها و مطالب طرح شده از سوی مسئولان و فراهم کردن زمینه ارتقا آگاهی‌های مردم این نقش را ایفا کرده‌اند، گفت: اینکه ما مسئولان در اتاق‌ها و سالن‌های کنفرانس حرف‌هایی را بزنیم و تصمیماتی را اتخاذ کنیم اما صدایمان از آن اتاق و سالن خارج نشود، تاثیری ندارد، باید رسانه‌ای باشد که صدای ما را منعکس کند و به گوش مردم برساند.

وی با بیان این مطلب که رسانه‌های فارس با وجود بضاعت اندک در انعکاس اخبارو فرهنگ سازی حرفه‌ای عمل می‌کنند افزود: من هر روز تا اخبار رسانه‌ها را کاملا رصد نکنم، کار روزانه‌ام را آغاز نمی‌کنم بنابراین با اشراف کامل این نکته را یادآور می‌شوم.

رئیس پلیس فارس با قدردانی از تلاش‌های صدا و سیما، از روزنامهٔ خبرجنوب نیز تجلیل و خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز، روزنامه‌ خبرجنوب به واقع خلا اطلاع‌رسانی را تا حد زیادی پر کرده بود و اینجای قدردانی دارد، اگرچه هر زمانی به خبرگزاری‌های مهر، ایرنا، ایسنا و ایلنا و دیگر خبرگزاری‌ها مراجعه کردم، شاهد انعکاس خوب و کامل اخبار بودم.

سردار سجادیان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا در خصوص انتشار فیلمی از درگیری یکی از پرسنل راهور فارس با یکی از شهروندان، صحت این فیلم را مورد تردید قرارداد و ضمن رد وقوع چنین اتفاقی به صورت تلویحی گفت: در این خصوص گزارشی به من ارسال نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز