خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان جشنواره آموزگار معرفی شدند

کد خبر : ۱۵۸۹۸۵

شنواره علمی فرهنگی آموزگار ادب در چهار رشته مقاله نویسی(در دو بخش اساتید و دانشجویان)، نمایشنامه نویسی، نقیضه نویسی و طراحی پوستر برگزار شد که از برگزیدگان این جشنواره در مراسم اختتامیه جشنواره «آموزگار ادب» تقدیر به عمل خواهد آمد.

برگزیدگان جشنواره علمی فرهنگی «آموزگار ادب» گرامیداشت سعدی شیرازی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اسامی برگزیدگان جشنواره علمی فرهنگی «آموزگار ادب» گرامیداشت سعدی شیرازی را اعلام کرد.

جشنواره علمی فرهنگی آموزگار ادب در چهار رشته مقاله نویسی(در دو بخش اساتید و دانشجویان)، نمایشنامه نویسی، نقیضه نویسی و طراحی پوستر برگزار شد که از برگزیدگان این جشنواره در مراسم اختتامیه جشنواره «آموزگار ادب» تقدیر به عمل خواهد آمد.

در این دوره از مسابقات آموزگار ادب، مهدی سوداگران، خبرنگار و نمایشنامه نویس شیرازی منتخب بخش نمایشنامه نویسی شد.

نمایشنامه یاسای عشق نوشته مهدی سوداگران که به عنوان نمایشنامه بر‌تر برگزیده شده روایتی تخیلی از مناظره یک دختر با سعدی شیرازی برای نجات جان اسیر در حکایت اول گلستان سعدی است.

مراسم اختتامیه جشنواره علمی فرهنگی آموزگار ادب، روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه سال جاری در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز