خبرگزاری کار ایران

با هدف همراهی در سیاست های اقتصادی دولت صورت گرف؛

انصراف مدیران شرکت کارخانجات سیمان لامرد از دریافت یارانه نقدی

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۵۰۰

جهت رفع نگرانی های اقتصادی و بهبودوضع معیشتی مردم کشورمان در شرایط تحریم های خصمانه غرب لازم است با عزم ملی در باب اقتصاد با تلاش مضاعف برای ایفای نقش واقعی و مولد اقتصادگام برداریم.

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت کارخانجات سیمان لامرد گفت: مدیران این شرکت از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند.

ابراهیم غلامزاده نام گذاری سال ٩٣ از توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی در نظام جمهوری اسلامی ایران را از مصادیق راهبردی حکومت و جامعه به سمت وضعیت مطلوب و ایده آل پیامهایی دانست که از سوی رهبر معظم انقلاب خطاب به دستگاه های اجرایی و مردم صادر می گرددو افزود: اقتصاد و فرهنگ هر یک از مقولات کلان جامعه هستند که در ابعاد بسیار وسیع بر زندگی و سرنوشت مردم در یک جامعه تاثیر گذار هستند.

وی ادامه داد: جهت رفع نگرانی های اقتصادی و بهبودوضع معیشتی مردم کشورمان در شرایط تحریم های خصمانه غرب لازم است با عزم ملی در باب اقتصاد با تلاش مضاعف برای ایفای نقش واقعی و مولد اقتصادگام برداریم.

غلامزاده افزود: مصرف کالاهای داخلی، بهینه سازی مصرف انرژی، بهبود بهره وری نیروی کار وایجاد شرایط لازم وگستردن چتر حمایتی از قشر کم درآمد در شرایط فعلی درکنار انصراف افراد غیر نیازمند از دریافت یارانه نقدیی می تواند گام های موثری برای حرکت چرخ اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه در جامعه باشیم.

وی افزود: مدیران شرکت کارخانجات سیمان لامرد در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت پیشبرد برنامه های دولت تدبیر و امید و تحقق عدالت در جامعه و در حمایت از اقشار نیازمند جامعه و کاهش تورم از دریافت یارانه نقدی مرحله دوم صرف نظر کردند.

غلامزاده با بیان این مطلب که با این عزم ملی، دولت توان خدمت رسانی جامع تر و عادلانه تری را برای اقشار مختلف مردم مهیا خواهد کرد، ابزارامیدواری کرد:

با انصراف افراد غیر نیازمند از دریافت یارانه نقدی دولت بتواندبودجه های لازم جهت توسعه صنعت، تولید و شکوفایی اقتصاد کشور را سوق دهد تا بسیاری از خدمات عمومی از قبیل درمان و بهداشت، حمل و نقل، تحصیل و سایر نیازمندیها درخصوص کالاهای اساسی قشر کم درآمد تامین و بار فشار اقتصادی از روی دوش مردم برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز