خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

شخصا از ساخت سد تنگ سرخ حمایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۹۶

رعایت اصول ایمنی و فنی در اجرای این سد باید همواره مورد نظر باشد، ولی اجرای این پروژه می‌تواند برای شهر شیراز جلوه‌های گردشگری بی نظیری را فراهم کند.

استاندار فارس با بیان این مطلب که شخصا از اجرای پروژه سد تنگ سرخ حمایت می‌کند افزود: رعایت اصول ایمنی و فنی در اجرای این سد باید همواره مورد نظر باشد، ولی اجرای این پروژه می‌تواند برای شهر شیراز جلوه‌های گردشگری بی‌نظیری را فراهم کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، سیدمحمد احمدی در دیدار با شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، اضافه کرد: در موضوع سد تنگ سرخ باید بگونه‌ای طراحی مناظر دیده شود که چشم‌انداز منحصر به فرد آن علاوه بر زیبایی منطقه به جذب گردشگران داخلی و خارجی کمک کند.

وی ادامه داد: مدیریت یکپارچه شهری و آنچه که نمونه‌ای از آن در ایام تعطیلات نوروز امسال انجام شد، شیراز را به جذاب‌ترین و برجسته‌ترین شهر گردشگری خاورمیانه و حتی جهان بدل خواهد کرد.

احمدی با بیان اینکه جمع‌آوری کارتن خواب‌ها، معتادان و متکدیان و آراستن چهره شهر به زیبایی‌ها از اقدامات شایسته شهرداری و شورای شیراز بود که جای تقدیر دارد، افزود: شهرداری و شورای شیراز در آزمون نوروز، کارنامهٔ قبول دریافت کردند.

احمدی افزود: باید برای رونق اقتصادی، گردشگری، صنعتی و… در شیراز استراتژی داشت و برنامه‌های کاربردی و هدفمند اجرا کرد.

وی از گردشگری به عنوان امتیاز اصلی شهر شیراز در تولید ثروت یاد و خاطرنشان کرد: چشم‌پوشی از استعدادهای گردشگری در شیراز موجب عقب ماندگی این شهر در حوزه‌های مختلف می‌شود.

رییس شورای برنامه ریزی استان ادامه داد: معتقدیم فضای داخلی شهر شیراز گنجایش توسعه صنعتی ندارد اما می‌توان با در نظر گرفتن چارچوب‌هایی از جمله مناظر طبیعی، گردشگری، سلامت و محیط زیست در اطراف این شهر به ایجاد صنایع مختلف پرداخت تا از این راه شیراز بتواند از نظر اقتصادی بهره‌مند شود.

احمدی تصریح کرد: می‌توان با طراحی مناسب، هماهنگی بین دستگاه‌ها، تشویق سرمایه‌گذار، جلوگیری از کارشکنی و توجه به استعدادهای طبیعی، علمی، تاریخی و… شیراز را به برجسته‌ترین شهر گردشگری خاورمیانه و حتی جهان تبدیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز