خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

دولت با تدبیر و امید برای بهبود وضع مردم گامهای لازم را برداشته است

کد خبر : ۱۵۴۹۰۳

دعایی که در آغاز سال قرائت می شود توجه مردم را به سمت و سوی خدای بزرگ که همه کارها به دست اوست هدایت می کند.

ایلنا: نماینده ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز، با صدور پیامی نوروز۹۳ را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از دفتر آیت الله اسدالله ایمانی در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار. یا مدبر الیل و النهار. یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الی احسن الحال.

دعایی که در آغاز سال قرائت می شود توجه مردم را به سمت و سوی خدای بزرگ که همه کارها به دست اوست هدایت می کند.

خوبی ها، نیکی ها، زیبایی ها، عافیت و سلامت به دست اوست و اوست که فضای رشد و بالندگی را برای انسانهای پاک و شایسته فراهم می سازد.

فرا رسیدن سال ۱۳۹۳ را به عموم برادران و خواهران عزیزی که در استان فارس زندگی می کنند و همه کسانی که شاهد این برنامه هستند در جای جای میهن اسلامی و یا در خارج از میهن اسلامی، تبریک و تهنیت عرضه می دارم.

سال ۱۳۹۲ با فراز و نشیبها، پستی ها و بلندی ها و خوشی ها و ناخوشی ها سپری شد. خاصیت دنیایی که در آن زندگی می کنیم همین است و همواره در حال تغییر و تحویل و تحول است.

در سالی که سپری شد ما شاهد یک حرکت بزرگ امت اسلامی بودیم. شاهد حضور مردم در پای صندوقهای رأی برای انتخاب دولت جدید و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در میان ناباوری جهانیان بودیم.

حضور یکپارچه مردم ما بار دیگر هوشیاری و بصیرت و بیداری و لحظه شناسی امت اسلامی ما را نشان داد که چگونه در هنگام لازم و ضرور، در صحنه حاضر می شوند و تکلیف خود را انجام می دهند.

دولتی با تدبیر و امید سرکار آمده و به طبع برای بهبود وضع مردم گامهای لازم را برداشته و در آینده هم انشاءالله بر می دارد.

در سالی که سپری شد شاهد حضور یکپارچه، عظیم و بزرگ مردم در مراسم ۲۲ بهمن بودیم، مراسمی که تمام تحلیل گران سیاسی جهان انگشت به دهان گرفتند که چگونه این مردم در شرایط نامساعد جوی در نقاط مختلف کشور، در شهرها و روستاها به صحنه آمدند و بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی از آن دفاع می کنند و دفاعی جانانه.

این حضور معنا دار به تمام سران استکبار جهان پیام داد و به آنان این نکته را بازگو کرد که این ملت، ملتی است رشید، هوشیار، آگاه و مقاوم و به موقع کارهای خود را دنبال می کند و همه گزینه ها را چه روی میز باشد و چه در جای دگر باشد، دگرگون می سازد.

در سطح استان فارس ما شاهد تحولات فراوانی بودیم. شاهد حضور چشمگیر مردم در عرصه های مختلف بودیم و بویژه در ماه پایانی سال شاهد دو رویداد مهم فرهنگی در سطح استان فارس بودیم. رویداد قرآنی و توجه عموم مردم به قرآن کریم و حاکم شدن گفتمان و فضای قرآن بر جامعۀ استان ما، که امیدواریم این تحول عظیم فرهنگی در جامعه اثرگذار باشد و استان فارس سوابق درخشانی را که در امر قرآن داشته و دارد همواره حفظ نماید و نگه دارد. و رویداد دوم برگزاری اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای استانهای فارس، هرمزگان و بوشهر بود که آن هم در نوع خود بی نظیر برگزار گردید و مصوباتی کاربردی را در بحثجامعه و حوزه های علمیه به تصویب رساند.

در آستانه گذر از سالی و ورود به سالی دیگر هستیم و طبیعی است که مردم خیّر و نوع دوست استان فارس همانند همیشه به فکر محرومان، مستضعفان و اقشار ضعیف جامعه بوده و خوشی ها را با آنها قسمت می نمایند.

برادران و خواهران ما در شرایطی هستیم که باید اقتصاد خود را مقاوم سازی نماییم و اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم تا دشمن نتواند به میل خود با معیشت مردم ما بازی کند.

با همکاری و همیاری شما مردم و با توجه به همه ابعاد این مسئله امیدواریم شاهد یک حرکت پویا و شکوفا در عرصه مسائل اقتصادی باشیم و با همت مسئولین امر و برنامه ریزی آنها ایده های بلند رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) را پیاده و عملیاتی نماییم.

در این لحظات یاد امام عزیزمان را گرامی میداریم. یاد ۱۴۶۰۰ شهید استان فارس را اجر می نهیم و گرامی میداریم. به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران درود می فرستیم و توفیق روزافزون برای رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) آرزو می کنیم.

شاداب و با نشاط باشید و پیوسته امیدوار به لطف خدای بزرگ

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز