خبرگزاری کار ایران

استاندارفارس:

نقش جامعه مدرسین در تاریخ سیاسی کشور و تاریخ انقلاب بی بدیل است

کد خبر : ۱۴۹۳۹۱

امیدواریم ششمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نتایج آن در غنای معرفیت مردم و گسترش فرهنگ دینی و باورد های اعتقادی و الهی مردم نقشی داشته باشد.

ایلنا: استاندارفارس با بیان این مطلب که امروز در تاریخ مردم فارس ماندگار خواهد بود و حضور جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در شیراز مایه خیر و برکت است، افزود: امیدواریم ششمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نتایج آن در غنای معرفیت مردم و گسترش فرهنگ دینی و باورد های اعتقادی و الهی مردم نقشی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " ازشیراز، " سید محمد احمدی " ظهر پنجشنبه ۸ اسفند دراجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای جنوب ایران، افزود: نقش جامعه مدرسین در تاریخ سیاسی کشور و تاریخ انقلاب بی بدیل است و نقش آنها در انقلاب اسلامی و اجرایی شدن فرامین امام راحل نقشی ارزنده خواهد بود.

وی افزود: مردم به عنوان سرمایه اجتماعی کشور نسبت به روحانیت اعتماد و پیوند ناگسستنی دارند علیرغم کینه توزان داخلی و استکبار جهانی کمترین تاثیر در پیوند مردم و روحانیت نخواهد داشت.

احمدی ادامه داد: فارس با داشتن علمای بزرگواری همچون آیت الله محلاتی و دستغیب نقش اساس در براندازی طاغوت و انقلاب داشت و بیش از ۷۲ حوزه علمه در فارس بیانگر ریشه دار بودن نقش روحانیت در فارس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز