خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار فارس انجام شد

بهره‌برداری از ۳۲ واحد مسکونی طرح رهبری در شهرستان مرودشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۷۹

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از پروژه ۳۲ واحدی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و مسکن مهر در شهرستان مرودشت با حضور استاندار فارس آغاز شد.

شیراز - ایلنا: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی بهره برداری از پروژه ۳۲ واحدی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و مسکن مهر در شهرستان مرودشت با حضور استاندار فارس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، استاندار فارس در این مراسم با بیان اینکه خدمات دولت خدمتگذار به مردم به ویژه در مناطق محروم تداوم دارد گفت: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی همین است که نظام همیشه پشتیبان و حامی افراد محروم و بی‌بضاعت است و مسوولان نیز با تمام توان برای خدمت به مردم می‌کوشند.

سید محمد احمدی با اشاره به واحد‌های مسکونی افتتاح شده در این شهرستان گفت: این واحد‌ها مزین به نام و سفر مقام معظم رهبری است و از برکات سفر رهبر معظم انقلاب به فارس است که توسط نهادی که منتسب به نام امام راحل است ساخته شده و اکنون در اختیار مدد جویان نهادهای حمایتی قرار می‌گیرد.

استاندار فارس با بیان اینکه ۲۵ پروژه به مبلغ ۵۲ میلیارد تومان در سفر به شهرستان مرودشت افتتاح شده است خاطر نشان کرد: آورده هر کدام از افراد در این طرح مسکونی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است و ۳۰ میلیون تومان وام از طریق بانک مسکن برای هر واحد تامین شده است.

احمدی با بیان اینکه مرودشت از شهرهای مهم و تاثیر گذار در تولید محصولات کشاورزی است گفت: امید است برکات زندگی در این خانه‌ها نصیب مردم شود و امید داریم که با تمهیداتی که دولت برای رفع مشکل معیشتی مردم اندیشیده شاهد رونق روزافزون کشاورزی و دامداری دراین شهرستان و رونق اقتصاد و معیشت مردم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز