خبرگزاری کار ایران

نماینده وزیر علوم خبرداد؛

موسسه آموزش عالى زند بزودى به دانشگاه تبدیل مى‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۶۶۲

نماینده وزیر علوم در موسسه آموزش عالى زند گفت: برنامه ریزى ها باید به شکلى باشد که دانشگاه ها به سمت و سوى حل مسائل و مشکلات حرکت کنند.

به گزارش ایلنا، رحمت الله مرزوقى در مراسم گرامیداشت مقام والاى مادر و تجلیل از بانوان دانشجوى متأهل و دانشجویان مادر که در موسسه آموزش عالى زند برگزار شد، افزود: بزودى موسسه آموزش عالى زند به دانشگاه زند تبدیل مى شود تا یک ظرفیت دیگر به ظرفیت هاى آموزش عالى در شهر شیراز افزوده شود.

وى ادامه داد: با توجه به اینکه موسسه آموزش عالى زند خدمات آموزش عالى را در کلانشهر شیراز به جوانان ارائه مى دهد انتظار مى رود مسئولان شهر شیراز و استان فارس به صورت جدى، همدلانه و هم افزایانه به توسعه این دانشگاه و خدمات علمى و آموزشى آن کمک کنند.

مرزوقى با اشاره به 18 سال فعالیت این موسسه در فضاى آموزشى کشور ابراز داشت: تلاش هاى خوبى براى رفع مشکلات و چالش هاى موسسات آموزشى در دست انجام است.

نماینده وزیر علوم در موسسه آموزش عالى زند اظهار داشت: موسسه آموزش عالى زند یکى از موسسات بزرگ آموزش عالى در کشور است که از تعداد قابل توجهى دانشجو برخوردار است؛ این موسسه افتخارات قابل توجهى در عرصه ملى داشته و سیاستگذارى هاى متولیان موسسه نیز به سمت ارتقاء کیفیت آموزش از طریق جذب هیئت علمى جدید و همچنین تعریف رشته هاى دانشگاهى تازه است؛ علاوه براینها کلینیک روان شناسى و کلینیک خدمات حقوقى و... نیز در کنار این موسسه راه اندازى مى شود.

نماینده وزیر علوم گفت: شیراز به دلیل وجود ظرفیت هاى مختلف این امکان را دارد که از دانشگاه هاى بیشترى برخوردار باشد.

مرزوقى تصریح کرد: از آنجا که پایه اصلى توسعه کشورها منابع انسانى است، ضرورت دارد سرمایه گذارى در حوزه آموزش از مقطع ابتدایى تا دانشگاه انجام شود و دانشگاه ها در مسیر حل مشکلات جامعه و بخش هاى صنعت، کشاوزى و... موثر باشند.

 ایجاد انگیزه و نشاط در فضاى دانشجویى

در ادامه این مراسم؛ رئیس موسسه آموزش عالى زند شیراز گفت: هدف از مراسم وبزرگداشت هایى مانند روز زن، ایجاد انگیزه و نشاط در فضاى دانشجویى و همچنین تقویت باورهاى دینى دانشجویان است.

سید ابراهیم حسینى به رسالت هاى دانشگاه در حوزه هاى علمى، تخصصى و فرهنگى اشاره و خاطرنشان کرد: برگزارى مراسم روز مادر با هدف تکریم بانوان و مادران شاغل و دانشجوى موسسه انجام شده است.

 رئیس موسسه آموزش عالى زند شیراز در بخش دیگرى از سخنان خود به موفقیت موسسه آموزش عالى زند در جشنواره بین اللملى نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این موسسه از میان 70 دانشگاه شرکت کننده در جشنواره « حرکت » موفق به کسب تندیس و همچنین کسب دو مقام شایسته تقدیر شد.

حسینى با بیان اینکه در یکى از رویدادهاى استارتاپى، دانشجویان این دانشگاه توسط سرمایه گذاران و حامیان ایده هاى فناور مورد حمایت و جذب قرار گرفتند؛ اظهار داشت: همه اینها نشان مى دهد که با برنامه ریزى هاى مختلف تلاش مى کنیم دانشگاه و دانشجویان را در یک فضاى زنده و پویا رشد دهیم.

وى در ادامه از جذب اعضاى جدید هیئت علمى داراى مراتب بالا در موسسه آموزش عالى زند و همچنین تجهیز چندین آزمایشگاه دانشگاه خبر داد و گفت: این ها نشان مى دهد متولیان دانشگاه علاوه بر نشاط افزایى و تقویت باورهاى دینى در دانشگاه، رشد بیش از پیش کیفیت آموزش را هم در دستور کار دارند.

 موسسه آموزش عالى زند بزودى به دانشگاه تبدیل مى‌شود

 برگزارى مراسم تجلیل از بانوان فعال در عرصه پژوهش و فناورى

در بخش دیگرى از این مراسم آیت الله رزمجو، مشاور استاندار در امور دانشگاه ها نیز طى سخنانى ضمن تبریک هجدهمین سال فعالیت موسسه زند و قدردانى از تلاش ها و برنامه ریزى هاى دکترحسینى، پیشنهاد تاسیس بنیاد مادر در این موسسه را مطرح کرد و گفت: انتظار مى رود این بنیاد به صورت دائمى فعالیت کند و از شخصیت بانوان در همه عرصه ها تجلیل کند.به گفته وى باید به شکلى برنامه ریزى شود که در هفته پژوهش و فناورى یک برنامه به صورت خاص براى تجلیل از بانوان فعال در عرصه پژوهش و فناورى برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز