خبرگزاری کار ایران

در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز؛

پوستر نخستین مسابقه عکاسی با تلفن همراه در حوزه حمل ونقل رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۳۶۰

در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز، پوستر نخستین مسابقه عکاسی با تلفن همراه در حوزه حمل‌ونقل رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز، از پوستر نخستین مسابقه عکاسی با تلفن همراه در حوزه حمل ونقل، توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز و با هدف بررسی و جمع‌بندی نگاه‌های مردمی در زمینه حمل‌ونقل و مشکلات مرتبط با آن، با حضور مقامات ملی، استانی و کشوری رونمایی شد.

 مسابقه عکاسی با تلفن همراه با هدف انعکاس نظرات و مشکلات از نگاه مردم به سیاستگذاران و مدیران ارشد حوزه حمل‌ونقل و در چهار محور شامل: حمل‌ونقل و محیط زیست، کیفیت و توسعه حمل‌ونقل عمومی، توسعه حمل‌ونقل پاک در شهرها (پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری)، افزایش ایمنی تردد و کاهش تصادفات رانندگی در کلان‌شهر شیراز برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را که با دوربین تلفن همراه گرفته شده تا دهم بهمن ماه ۱۴۰۲ به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

علاقه‌مندان به منظور ارسال آثار پس از ورود به سایت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز به آدرس https://transportation.shiraz.ir/  به درگاه مسابقه عکاسی ( صفحه اصلی سایت) مراجعه و مشخصات و آثار خود را بارگذاری کنند.

پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیئت داوران از ۱۰ اثر برتر در دهه مبارک فجر تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز