خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد دانشگاهی فارس خبرداد؛

پژوهشکده جامع مطالعات شهری در شیراز راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۴۰۹

رئیس جهاد دانشگاهی فارس از راه اندازی پژوهشکده مطالعات شهری با ساختار نوین که حاصل هم افزایی و همکاری دو نهاد اجرایی و دانشگاهی است خبرداد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین استقلال در نشست خبری چهل و سومین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی مردمی است، افزود: فعالیت این پژوهشکده با همکاری استانداری، شهرداری و جهاد دانشگاهی و بخش های مختلف پژوهشی به صورت پروژه محور است.

وی ادامه داد: براساس اساسنامه حوزه فرهنگ، پژوهش، آموزش و اشتغال ۴ حوزه ای است که جهاد دانشگاهی در آن تکالیفی به عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل جهاددانشگاهی در فارس تاکنون خدمات زیادی در قالب های مختلفی ارائه کرده است، عنوان کرد: تلاش براین است تا دانشی که در جهاد دانشگاهی سراسر کشور وجود دارد به خدمت استان بگیریم و از ان برای رفع مشکلات استان استفاده کنیم.

استقلال گفت: از نیازهای استان توجه به محیط زیست است که در این خصوص تفاهم نامه ای با استانداری تدوین و در بحث ان جی او ها و رویداد حوزه گردشگری فعال هستیم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت تولید گیاهان دارویی در استان ابراز کرد: در قالب تفاهم نامه ای با استانداری  به این موضوع ورود کردیم و در آینده نزدیک برای راه اندازی بخش هایی که به فراوری گیاهان دارویی کمک می کند اقدام کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس  با اشاره به برگزاری جشنواره با محوریت حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: جشنواره ادبی" باران" و "شهود قدسی" برای گرامیداشت یادشهدای حادثه تروریستی شاهچراغ برگزار می شود.

استقلال با اشاره به ایجاد پردیس پارک علم و فناوری در جهاد  دانشگاهی نیز گفت: اتفاق دیگر راه اندازی مرکز آموزش های تخصصی شعبه شهرستان فسا است که ثبت نام آن آغاز شده است و به عنوان دهمین شهرستانی است که شعبه داریم.

وی بیان کرد: ایمان، امید و اعتماد به جوانان شعار امسال جهاد دانشگاهی است و جهاد دانشگاهی مامنی برای حضور جوانانی است که ایده دارند و مسیر جذب هم از دل دانشگاه و فعالیت دانشجویی بوده است.

استقلال تصریح کرد: امسال تاکید بیشتری داریم و امید است فضای بیشتری در فعالیت دانشگاهی داشته باشیم و درحال حاضر ۱۱ کانون دانشجویی در دانشگاه ها فعال است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز