خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان میراثفرهنگی:

۱۳۹۲ دانش آموز به سفر زیارتی و سیاحتی می‌روند

کد خبر : ۱۰۸۴۵۹

باید از ظرفیت‌های معلمان و فرهنگیان در حوزه تأسیسات مؤسسات گردشگری استفاده شود / این کار آغاز شده است و هم‌اکنون در ۳۱ استان سه هزار و ۱۰۰ نفر در کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

ایلنا: ‌معاون سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ارائه تسهیلات به ۱۳۹۲ دانش‌آموز به همراه خانواده‌هایشان به مکان‌های زیارتی و سیاحتی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منوچهر جهانیان در مراسم نواختن زنگ گردشگری در دبیرستان البرز به مناسبت هفته گردشگری، با بیان اینکه امسال شعار سازمان جهانی گردشگری و جهانگردی «گردشگری، آب و محیط زیست» است، تصریح کرد: با حضور محمدعلی نجفی به عنوان رئیس سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می‌توان امیدوار بود در آینده شاهد تعامل مثبت و سازنده میان سازمان گردشگری و وزارت آموزش و پرورش هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز به عنوان «گردشگری و آموزش» نامگذاری شده است، گفت: ‌ از مدرسه البرز نخبگانی فارغ‌التحصیل شده‌اند که جز چهره‌های ماندگار کشورند.

معاون سازمان میراثهمچنین از برپایی کارگاه‌های آموزشی ویژه دانش آموزان با محوریت گردشگری خبر داد و افزود: ‌ به دانش آموزان بعد از اتمام این دوره آموزشی گواهی‌نامه اعطا می‌شود البته باید شرایط برای دانش‌آموزان به گونه‌ای مهیا شود که آن‌ها با مقوله جهانگردی و گردشگری آشنا شوند تا راهنمایان خوبی برای خانواده‌ها و سایر افراد جامعه شوند.

جهانیان با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۳۹۲ دانش آموز در کشور به همراه خانواده‌هایشان از سفرهای زیارتی و سیاحتی برخوردار خواهند شد، گفت: سه سوال برای دانش‌آموزان در حوزه گردشگری مطرح می‌شود که در صورت پاسخگویی و برنده شدن از سفر سیاحتی و زیارتی برخوردار شوند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های معلمان و فرهنگیان در حوزه تأسیسات مؤسسات گردشگری، اظهار کرد: ‌ کارآغاز شده است و هم‌اکنون در ۳۱ استان سه هزار و ۱۰۰ نفر در کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز