خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین‌اجتماعی فارس خبرداد؛

بهره‌برداری از بیمارستان دوم تامین اجتماعی شیراز تا ۳ سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۸۳۷

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان فارس گفت: بیمارستان جدید تامین اجتماعی شیراز در حال ساخت است و اگر به روال منطقی خوب پیش برود، حدود ۳ تا ۴ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، بهرام حسن شاهی در همایشی به مناسبت هفته تامین اجتماعی افزود: فارس در سطح کشور از نظر بیمه شده اول است اما مشکلاتی وجود دارد و دلیل آن مهاجر پذیر بودن فارس است.

وی ادامه داد: سیل جمعیت بیماران از شهرهایی چون هرمزگان، کرمان، یزد، کهگیلویه، اصفهان به استان بیشتر شده است و طبیعی است که امکان سرویس دهی به مجموعه کارگری کمتر شود.

حسن شاهی با اشاره به اینکه پیمانکار متعهد شده تا ساختمان جدید بیمارستان تامین اجتماعی شیراز را دو ساله در بلوار حسینی الهاشمی تحویل دهد، گفت: در بین بیمارستان‌ها تامین‌ اجتماعی کشور، بیمارستان شماره دو تامین اجتماعی شیراز "رویا" خواهد بود و از امکانات خوبی برخوردار است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان فارس گفت: در بیمارستان شهید بهشتی تغییرات بنیادی خوبی صورت گرفته است و این بیمارستان بازسازی، نوسازی و سرویس دهی خوبی دارد البته طبیعی است مشکلاتی هم داشته باشد چرا که مراجعه کننده زیادی دارد.

حسن شاهی با بیان اینکه ۲ میلیارد تومان به ایجاد درمانگاه جدید اختصاص داده شده است، ادامه داد: در درمانگاه شهید رضایی کج سلیقگی‌هایی شاید صورت گرفته باشد، افراد بی طرفی تصمیم گیری‌هایی درباره این درمانگاه انجام دادند و از آنجا که امکان سرویس دهی در آن وجود نداشت، تعطیل شد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه مطالبه گران خوبی داریم و مرتب در حال تشکیل جلسه هستند و علاوه بر این همکاری و همراهی نمایندگان کارگری هم وجود دارد.

حسن شاهی بیان کرد: به طور کلی اگر  به بیمارستان‌های  تامین اجتماعی مراجعه کنید حدود ۸۰ درصد بیمارستان اشغال است و در مواقعی هم تنها ۱۷ درصد اشغال هستند و دلیل آن این است که سازمان تامین اجتماعی هزینه‌ای که برای پزشک صرف کرده هزینه قابل توجهی نبوده و به دنبال اتفاق جدیدی است.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی فارس با انتقاد از اینکه بارها تعرفه پزشکی را بالا برده‌اند تا جاذبه ایجاد شود اما همیشه عقب بوده‌ایم، تصریح کرد:  اخیرا تحول اساسی خوبی رخ داده که این امیدواری را ایجاد می کند که پزشکان بیشتری جذب سازمان شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز