خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

تنها فرصت بخشودگی جرائم عوارض نوسازی تا ۲۸ مرداد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۲۸۹

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز گفت: تنها فرصت بخشودگی جرائم ۹ درصدی سالیانه عوارض نوسازی سنوات قبل فقط تا ۲۸ مردادماه ۱۴۰۲ است.

به گزارش ایلنا، امید گشتاسبی از شهروندان شیرازی خواست که هر چه سریعتر نسبت به پرداخت این عوارض اقدام کنند و افزود: با توجه به توزیع قبوض عوارض نوسازی، تاریخ درج شده در قبوض مذکور مربوط به عوارض نوسازی تا پایان سال ۱۴۰۱ بوده و قبوض عوارض نوسازی سال ۱۴۰۲ هنوز توزیع نشده است.

وی ادامه داد: همچنین مالکین می‌توانند با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری یا درگاه الکترونیکی به نشانی eshahr.shiraz.ir و یا از طریق سامانه سرو اقدام به پرداخت عوارض نوسازی ملک خود کنند. مبلغ صفر درج شده در برخی از قبوض توزیعی به معنای پرداخت عوارض نوسازی ملک مذکور تا پایان سال ۱۴۰۱ است. 

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری شیراز  تصریح کرد: به منظور ترغیب، تشویق و فرهنگ‌سازی در زمینه مشارکت و همکاری شهروندان، به همت شهرداری و شورای شهر شیراز همه ساله جوایز ارزشمندی جهت مودیان خوش‌حسابی که به موقع عوارض نوسازی، شغلی و خودرو خود را پرداخت کنند، در نظر گرفته می‌شود که این جوایز طی مراسم جشنواره خوش‌حسابی، قرعه‌کشی و به مودیان خوش‌حساب اهدا می‌شود. همچنین جوایز مودیان خوش‌حساب سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان مصوب شده که در وقت مقرر قرعه کشی و جوایز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز