خبرگزاری کار ایران

سرپرست اقتصادی استانداری فارس مطرح کرد؛

تغییر مسیر اعطای تسهیلات به نفع تولید و اشتغال

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۶۲۹۸

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: بسته حمایتی دولت، تغییر مسیر تسهیلات بانک‌ها به سمت صنعت در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، مهدی خادمی در جلسه تخصیص بهینه منابع داخلی بانک سپه برای راه اندازی واحد تولیدی لوله پلی اتیلن در شهرستان اوز، افزود: توسعه صنعت یکی از برنامه های دولت بوده است و در این مسیر حمایت های ویژه‌ای از صنایع به خصوص صنایع کوچک و متوسط صورت گرفته است.

خادمی با قدردانی از بانک سپه فارس در همراهی بسیار مناسب با سیاست‌های دولت خدمتگزار در پرداخت تسهیلات حمایتی و تکلیفی در همه عرصه‌ها به خصوص راهکارهای تامین مالی یکی از  پروژه‌های سرمایه گذاری شهرستان اوز، گفت: با موافقت مدیریت بانک سپه جهت تسریع در پرداخت تسهیلات از محل منابع داخلی ابن بانک، مشکل تامین مالی تکمیل پروژه واحد تولیدی لوله پلی اتیلن شهرستان اوز مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به منابع محدود تسهیلات حمایتی تبصره ۱۸ تخصیصی به استان‌ها، به استفاده از منابع داخلی بانک‌های عامل استان در جهت تکمیل فرآیند تامین مالی پروژه‌های متوسط و بزرگ در جهت رشد تولید و اشتغالزایی در استان اشاره کرد و گفت: در صورت همراهی بانک‌های عامل، علاوه بر حل مشکل تامین مالی پروژه‌های تولیدی استان، نسبت مصارف به منابع بانک‌ها نیز به حد مطلوبی خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز