خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

افزایش صادرات از اهداف مهم دولت است/سرمایه‌گذاری زیرساختی 10 هزار میلیارد تومان دولت در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۱۳۱

استاندار مازندران گفت:دولت تدبیر و امید در 5 سال گذشته حدود 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری زیرساختی در مازندران انجام داده است

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز ساری با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت:پیروان واقعی انقلاب را باید در هفته دولت به عنوان الگوهای واقعی خود مورد بازبینی و شناخت قرار دهیم.

وی افزود: دشمن به دلیل ارزش های انقلاب اسلامی ما را تحریم  و مردم ما به دلیل این اررزش ها مورد هجمه قرار داده است.

استاندار مازندران گفت: در طول 40 سال دولت ها بر اساس رای مردم انتخاب شدند و تاکنون این خدمت ادامه دارد اگر چه در طی این مدت با فراز و نشیب های مختلفی مواجه شدیم اما هر جا که به خودمان اتکا کردیم موفق بوده ایم.

اسلامی بیان کرد: دشمن با اغفال اذهان مردم و جوانان و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی به صورت گسترده در صدد ضربه دن به نظام جمهوری اسلامی است در این شرایط نقش مردم در مقابله تهاجم دشمن بصورت تهاجمی الزامی است.

وی همدلی و وحدت را در شرایط فعلی که دشمن قانون اساسی کشور را نشانه گرفته است لازم و ضروری دانست.

اسلامی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در 5 سال گذشته حدود 10 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری زیرساختی در مازندران انجام داده است، افزود:  یک هزار میلیارد تومان نیز در حوزه گازرسانی هزینه شده است ضمن اینکه مازندران در حوزه گازرسانی سال 97 رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی به اقدامات دولت در دیگر حوزه های عمرانی و زیرساختی نظیر فناوری و ارتباطات اشاره و از افتتاح 545 پروژه با اعتبار بالغ چهار هزار و 192 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد.

اسلامی بیان اینکه 170 میلیارد تومان برای اشتغالزایی در سال 97 تخصیص یافته است، از ساخت مدرنترین نیروگاه 310 مگابایتی در استان مازندران در دولت تدبیر و امید در مازندران خبر داد.

وی به حمایت دولت در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: خرید تضمینی برنج مازندران از مرداد ماه سال جاری اجرا شده است.

اسلامی با اعلام اینکه تولید دانه های روغنی در سال 96 نسبت به مشابه سال 95 30 درصد افزایش داشته است افزود: با تشکیل کمیته مرکبات صادرات در سال 96 نسبت به سال 95 با افزایش 24 هزار تنی معادل  چهار برابر رشد داشته است.

وی  حمایت از بخش خصوصی را از دیگر رویکردهای دولت برشمرد و گفت: افزایش صادرات نیز از اهداف دولت به شمار می آید.

استاندار مازندران در ادامه افزود: دولت به اندازه کافی کوچک شده ودیگر اشتغال در ادارات صورت نمی‌گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز