خبرگزاری کار ایران

استانداری فارس:

دولت تدبیر و امید توجه به مناطق محروم و دور افتاده را در صدر کار خود قرار داده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۴۵

شرایط اقتصادی و تحریم ها موجب ایجاد محدودیت اجرایی در امر گاز رسانی شده، اما نیاز مالی این طرح با فروش اوراق مشارکت تامین خواهد شد.

شیراز - ایلنا: استاندار فارس گفت: دولت تدبیر و امید توجه به مناطق محروم و دور افتاده را در صدر کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، سید محمد احمدی بعدازظهر امروزچهرشنبه ۲۵ دی ماه در جمع مردم شهر مزایجان با گرامیداشت فرا رسیدن هفته وحدت با ابراز خرسندی از فعال شدن نود و نهمین شهرداری استان در شهر مزایجان اظهار داشت: موفقیت شهرداری در گرو همیاری و حمایت مردم از این بخش غیر دولتی است و آبادی و نشاط هر چه بیشتر شهر با پرداخت به موقع عوارض محقق می شود.

وی گاز رسانی به شهر مزایجان را از جمله هدیه های دولت تدبیر و امید به مردم این شهر دانست و خاطر نشان کرد: شرایط اقتصادی و تحریم ها موجب ایجاد محدودیت اجرایی در امر گاز رسانی شده، اما نیاز مالی این طرح با فروش اوراق مشارکت تامین خواهد شد.

استاندار فارس ابراز امیدواری کرد: موضوع بهبود وضعیت راههای دسترسی این شهر در دستور کار مسئولین قرار خواهد گرفت.

گفتنی است در این مراسم با حضور احمدی استاندار فارس، زارع نماینده مردم بوانات در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه شهرستان، محمد حسین یزدان شناس به عنوان شهردار مزایجان معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز