خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت فارس خبرداد؛

بررسی مشکلات ۳۲ بنگاه اقتصادی و تولیدی استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۳۴۸

مدیرکل صمت فارس تاکید کرد: حمایت، تقویت و بهبود تولید و ارتقاء ظرفیت تجاری و صادراتی محصولات دانش بنیان ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه احیا و فعال سازی واحدهای راکد، بر ضرورت حمایت، تقویت و بهبود تولید و ارتقاء ظرفیت‌های تجاری و صادرات محصولات دانش بنیان و تشکیل کمیته تخصصی ذیل کارگروه در راستای رفع موانع این شرکت‌ها در اداره صمت استان فارس تاکید کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه مسائل و مشکلات ۳۲ بنگاه اقتصادی و تولیدی فعالیت در زمینه ورق‌های کامپوزیت آلومینیومی قطعات ابزار دقیق صنعتی انواع نان، الکل، انواع محصولات صنعتی تمام گروهای صنعتی و ... موضوعات و مسائل و مشکلاتی بود که در زمینه تعیین تکلیف بدهی، درخواست تسهیلات خرید دین، دریافت پابان کار، تعیین کمیته درخصوص تعیین قابلیت واحد سم زدایی غلات و گزارش اتاق باررگانی در خصوص مشکل قبوض جدید برق، درخواست تسهیلات و... بحث، گفت‌وگو، بررسی و برای انجام اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تصمیمات لازم اخذ شد.

مدیرکل صمت فارس گفت: در راستای ارتقاء فعالیت‌های اقتصادی نیز با تشکیل جلسات و بازدیدهای میدانی و مستمر از شرکت‌های دانش‌بنیان برای رشد و توسعه محصولات، کالا و خدمات دانش بنیان که پتانسیل صادرات دارند، گام‌های موثری را برداشته‌ایم تا در بازارهای جهانی حضور گسترده‌تری داشته باشیم.

ایزدی همچنین با اشاره به دهه تولید و تجارت افزود: در «دهه تولید و تجارت» با همکاری دستگاههای ذی ربط و تشکل‌های بخش خصوصی در راستای رشد تولید و مهار تورم برنامه‌های لازم توسعه اقتصادی و اشتغالزایی به اجرا در می‌آید.

وی اضافه کرد:جلسات مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای تسریع در رسیدگی به مشکلات سرمایه‌گذاران تشکیل می‌شود که باعث توسعه و رونق کسب و کارها و افزایش اشتغالزایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز