خبرگزاری کار ایران

برگزاری پنجمین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان عوارض نوسازی فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۲۹۶

پنجمین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی شهرداری مربوط به سال ۱۴۰۰ با اهدای ۳۰ میلیارد ریال جایزه شامل ۶ جایزه پانصد میلیون ریالی، ۶ جایزه دویست میلیون ریالی، ۱۲ جایزه صد میلیون ریالی و ۴۹۲ جایزه پنجاه میلیون ریالی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم شهردار شیراز با اشاره به تکلیف شهرداری مبنی بر برپایی جشنواره خوش‌حسابی عوارض گفت:  تلاش می کنیم جشنواره سال آینده از نظر تنوع و کیفیت جوایز بهتر شود.

وی با بیان اینکه پنجمین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی برای افرادی بود که تا پایان سال ۱۴۰۰ عوارض خود را پرداخت کرده‌اند، افزود: در مجموع ۷۴ هزار و ۴۰۰ نفر با پرداخت ۱۵۰ میلیارد تومان عوارض خود را پرداخت کردند که این رقم به اندازه پول یک دستگاه ماشین آتش نشانی یا هزینه ساخت ۷۵ متر مترو است.

اسدی در خصوص جهش عمرانی کلانشهر شیراز گفت: این جهش یک کار جمعی است که با همکاری شورای شهر و دستگاه های خدمت رسان انجام می شود.

وی خطاب به حاضرین در جلسه پیشنهاد داد: ایده بدهید، ما از ایده های ناب شما استقبال میکنیم و برای ایده هایتان جشنواره برگزار می‌کنیم.

 در پایان این مراسم با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب استان، عضو شورای شهر و سایر ناظران مراسم قرعه کشی جوایز برگزار شد.

شهروندان می توانند برای آگاهی از اسامی برندگان پنجمین جشنواره خوش حسابی پرداخت کنندگان عوارض نوسازی، خودرو و صنفی به سایت شهرداری شیراز به آدرس shiraz.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز