خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

ارائه خدمات درمانی به 300 زوج نابارور در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۰۴

مدیر سرپرستی موسسه خدمات درمانی بسیجیان فارس گفت: ارائه خدمات درمانی به 300 زوج نابارور در برنامه امسال این موسسه است که تاکنون 150 زوج تحت پوشش تکمیلی بیمه "طرح رویش و امید" قرار داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، جواد عباسی صبح امروز در یک کنفرانس خبری با اشاره به فعالیت‌های موسسه خدمات درمانی بسیجیان در سه بخش خدمات درمانی، خدمات بیمه‌ای و خدمات مددکاری، گفت: در بخش خدمات درمانی بیش از 20 هرار مترمربع فضای درمانی در قالب 12 مرکز در شهر‌های شیراز، یزد و ... حال بازسازی و احداث است.

وی با اشاره به اینکه در بخش درمانی بیش از یک‌هزار و 837 نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم در قالب تیم پزشکان، متخصصان و جراحان مشغول به‌کار هستند، ادامه داد:  از سال 90 تاکنون به بیش از 27 میلیون نفر  با پرداخت بیش از 300 میلیارد ریال یارانه خدمات سلامت ارائه شده است.

وی گفت: موسسه خدمات درمانی بسیجیان در راستای اجرای بند "ب" ماده 4 اساسنامه بنیاد تعاون بسیج و جهت ارائه خدمات سلامت به بسیجیان در مردادماه سال 57 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

ارائه خدمات درمانی به 300 زوج نابارور در فارس

این مقام مسئول  با بیان اینکه تاسیس و ارائه خدمات درمانی به مردم از سال 95 در درمانگاه‌های اقلید، درمانگاه گلستان شیراز، درمانگاه داراب و درنگاه نی‌ریز آغاز شده است و در استان فارس تا کنون بیش از 40 هزار نفر از این خدمات بهره‌مند شدند، گفت: بالغ بر 10 هزار خانوار در بحث بیمه تامین اجتماعی تحت پوشش ما قرار دارند، اما در حال حاضر 500 خانوار فعال هستند.

مدیر سرپرستی موسسه خدمات درمانی بسیجیان فارس گفت: 77 میلیون و 800 در سال سقف تعهدات موسسه خدمات درمانی بسیجیان فارس است، اما 720 میلیون تومان حق بیمه را دریافت می‌کنیم.

عباسی در ادامه با اشاره به "طرح رویش امید" در جهت افزایش جمعیت و ایجاد ثروت پایدار بیان کرد: طرح حمایت از زوج‌های نابارور برای نخستین بار در کشور با هدف توسعه دسترسی بسیجیان بی بضاعت به خدمات درمان ناباروری در قالب "طرح رویش و امید" با همکاری مراکز درمان ناباروری در دستور کار قرار داده که تاکنون 5 هزار و 350 زوج با یارانه پرداختی 100 میلیارد ریال 480 نوزاد  متولد شده است.

عباسی در ادامه با اشاره به طرح سلامت الکترونیک بیان کرد: با توجه به کمبود و هزینه بالای حضور نیروی انسانی متخصص در مناطق طرح کرامت و افزایش روزافزون نقش تله مدیسین در حوزه درمان، موسسه خدمات درمانی بسیجیان این طرح را به صورت پایلوت اجرا و آغاز کرده است.

عباسی تصریح کرد: تاکنون تعداد بیش از 270 هزار نفر به ارزش بیش از 65 میلیارد ریال از خدمات مددکاری مستقیم و غیرمستقیم بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز