خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان تامین‌اجتماعی‌کاشان درگفت‌وگو با ایلنا:

کارفرمایان کاشانی از خوش حساب‌ترین کارفرمایان هستند/توجه به خدمات الکترونیک در دولت تدبیروامید

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۶۴۵

رئیس سازمان تامین اجتماعی کاشان گفت: به جز شرکت‌های ریسندگی و بافندگی وصنایع راوند کاشان بقیه کارفرمایان کاشانی‌از خوش‌حساب‌ترین کارفرمایان هستند.

حسن شبانی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درکاشان، با اعلام این مطلب گفت: شرکت‌های ریسندگی و بافندگی و صنایع  راوند کاشان بیش از 150 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکارند.

وی  با بیان اینکه بیش از 76 هزار بیمه شده اصلی و 23 هزار مستمری بگیر و با افراد تبعی خود بیش از 250 هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی کاشان هستند، گفت : سازمان تامین اجتماعی کاشان با دو کارگزاری و دو شعبه اقماری در سطح شهرستان خدمات لازم را به شهروندان ارائه می کند .

شبانی زاده خدمات سریع و صریح را باعث رضایت بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان عنوان کرد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کاشان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید توجه بیشتری به خدمات الکترونیک شده است، گفت: دریافت لیست حق بیمه کارفرمایان، ارسال اطلاعیه وابلاغ ها به صورت  الکترونیکی از جمله اقداماتی است که در راستای تکریم کارفرمایان انجام شده و باعث شده که وقت آنها ساعت ها در شعبه جهت ارائه لیست و بانک جهت پرداخت صرف نشود .

وی دستورکار قرارداشتن طرح نام‌نویسی متمرکز بیمه شدگان و بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب را از دیگر اقدامات این سازمان عنوان کرد و گفت: مدیریت عالی سازمان اولویت اصلی کار  خود را در این سازمان برتکریم ارباب رجوع قرارداده است .

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی شهرستان کاشان ماهانه بیش از 300 میلیارد ریال به مستمری بگیران این شهرستان پرداخت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز