خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری فارس خبرداد؛

برگزاری ۶ کارگاه تئوری و عملی و رونمایی از ۲ کتاب تخصصی در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۷۹۷

معاون گردشگری فارس از برگزاری ۶ کارگاه تئوری و عملی و رونمایی از ۲ کتاب تخصصی گردشگری همزمان با گشایش دوازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم بختیاری گفت: با برنامه ریزی های انجام شده  همزمان با برگزاری  دوازدهمین نمایشگاه گردشگری پارس-شیراز شش کارگاه تئوری و عملی گردشگری برگزار می شود.

به گفته وی کارگاه تخصصی طبیعت گردی در پارس- چالش ها و راهکارها، گردشگری نجوم در آسمان پارس، گردشگری خوراک ( در مسیر پرشیا)،جایگاه مشاهیر پارس در توسعه گردشگری ادبی و هنری، اجرای تور تخصصی گردشگری ادبی آرامیدگان خاک مصلی و تور تخصصی گردشگری ادبی و هنری از وصاف تا تخت ضرابی از سلسله کارگاه‌هایی است که در هفته آتی در شیراز برگزار می شود.

معاون گردشگری فارس افزود: این کارگاه‌های مهارتی، علمی، عملی و تخصصی از سوی  اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس و شهرداری شیراز و با همکاری فدراسیون‌های گردشگری خوراک، ادبی، هنری و طبیعت گردی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود. 

بختیاری گفت: این برنامه‌ها با حضور اساتید ملی و استانی، صبح روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته همزمان با زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری پارس برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس اضافه کرد: اجرای دو تور تخصصی و عملی مذکور  در مجموعه تاریخی - فرهنگی حافظیه کارگاه های تخصصی تئوری هم در هتل چمران شیراز برگزار خواهد شد.

بختیاری همچنین از اجرای مراسم رونمایی از ۲ کتاب تخصصی ( مقدمه ای بر شناخت گردشگری نجومی- آسمان های تاریک  ) و( مدرسه خان دارالعلم صفوی شیراز)  خبر داد و گفت: کتاب ( مقدمه ای بر شناخت گردشگری نجوم - آسمان های تاریک  )روز سه شنبه همزمان با مراسم  افتتاحیه نمایشگاه گردشگری  و کتاب (مدرسه خان دارالعلم صفوی شیراز  )  روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه در هتل چمران شیراز برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز